توضیحات کاره

من میتونم برای  پیج بیزنس شما  تقویم حرفه ای اینستاگرام ارائه بدم،برنامه ریزی ودر صورت توافق تولید محتوا کنم.

خیلی از شماها علاقه مند هستید تا درصفحه اینستاگرام تجاری خود فعالیت قدرتمندی داشته باشید و بتوانید بدین واسطه برندسازی کنید و نهایتا مخاطبین صفحه تان را به مشتریان دلخواه  تبدیل کنید .متاسفانه خیلی از افراد به دلیل عدم آشنایی با قوانین بازاریابی در اینستاگرام تصور میکنند که افزایش فالور، صرفا حکم موفقیت درتجارت در اینستاگرام است و به خرید فالورهای واقعی و فیک روی میاورند.  البته بازار داغ فروش فالور و هزینه ارزان این خدمات هم بسیار وسوسه کننده است و بدیهی است که صاحبین صفحه ترجیح میدهند از خدات ارزان و در عین حال به ظاهر زود بازده تر استفاده کنن.

اما موفقیت در اینستاگرام به همین سادگی ها هم نیست. آنچه که در موفقیت یک صفحه اینستاگرامی دخیل است افزایش درصد اینگیجمنت و تولید محتوای هدفمند و حرفه ای است،  که این امر نه با فالوئر فیک نه با تولید محتوای خیلی زیاد بدست می آید.در واقع شما نیازمند یک استراتژی حرفه ای برای اینگیجمنت بیشتر هستید. اینگیجمنت درصد فعالیت مخاطبین در صفحه شما به نسبت تعداد فالورهاست. هرچه این درصد بیشتر باشد موفقیت شما بیشتر است. 

من با سابقه فعالیت بسیار در آژانس دیجیتال مارکتینگ و تجربه بسیار در تدوین استراتژی ،تولید و پیاده سازی کمپین های بسیار توانایی انجام این کار و دارم. همچنین رزومه من در انجام میدم هم بیانگر توانایی من در برنامه ریزی استراتژیک ویژه کسب و کارهای آنلاین است.

من با ابزارهای تخصصی آنالیزهای متعددی بر روی صفحه شما انجام میدم و میتونم برنامه ای قدرتمند برای موفقیت صفحه اینستاگرامتان تدوین کنم.

صفحه اینستاگرام شما نیازمند یک برنامه ریزی مدون و اجرایی است تا بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبین شما بگدارد و اینگیجمنت بالایی ایجاد کند و زمینه برندینگ، جذب مشتری و افزایش فروش را فراهم سازد.

فعالیت هایی که من برای تدوین این تقویم انجام میدهم:

1. شناسایی و تحلیل مخاطبین هدف

2.شناسایی و تحلیل رقبا

3. تدوین استراتژی

4.شناسایی و آنالیز هشتگ های مهم

5. برنامه ربزی و تدوین تقویم محتوا

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در نهایت یک تقویم جامع از فعالیت های مورد نیاز تدوین ودر قالب یک فایل pdf  ارایه خواهد شد.

این تقویم برنامه یک ماهه است.

اگر نیازمند فایل های آنالیز من هستید میتونید در بخش افزودنی ها تیک فایل های آنالیز را بزنید تا آن را هم در  قالب فایل pdf برای شما ارسال کنم.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    طرح مکتوب آنالیز و استراتژی +3 روز +1,000,000 تومان
    برای یک تقویم یک ماهه   در 7 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.