توضیحات کاره

فضای اینستاگرام و فروش از طریق پیج تبدیل به فعالیت اجتناب ناپذیر شده.

اگر درمورد الگوریتم های اینستاگرام و فضای اون اطلاعات کمی دارین من اینجام تا کمکتون کنم.من آموزش کامل اینستاگرام رو دیدم و اطلاعات کافی برای مشاوره به شما دارم.

بعد از ثبت درخواستتون آیدی پیجتون رو برای من میفرستین تا بررسیش کنم. کارمن به این صورته که آیدی،بایو،پروفایل،هایلایت ها،فالووینگ،هشتگ های استفاده شده،پست و ریلز های شما رو آنالیز میکنم و اشکالات و نقاط مثبت پیج رو بهتون اطلاع میدم.توجه کنین که مشاوره تک جلسه ای هست اما تمامی نکات رو خدمتتون عرض میکنم.نکته ی دیگه اینکه آنالیز پیج یک روزه نیست و بسته به پیج خودتون چند روز زمان میبره تا تمامی نکات بررسی بشه.

ممکنه که بعد از آنالیز نیاز باشه تا اطلاعاتی رو از خود شما بگیرم که در اون صورت بهتون اطلاع میدم.

اگر پیج زدین و به دنبال بهبودش هستین هزینه ی یک جلسه ی مشاوره 150 هزار تومن و اگر قصد دارین پیج جدیدی بزنین هزینه یک جلسه ی مشاوره 200 هزارتومن هستش.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از آنالیز یک فایل pdf  خدمتتون ارسال میشه که تمامی نکات در مورد آنالیز پیجتون در اون وجود داره و تمامی راهکار ها برای بهبود پیجتون  رو از طریق pdf  خدمتتون ارائه میدم

مقدار صفحات کاملا بستگی به پیج خودتون داره و مقدار دقیق و مشخصی نداره

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای یک جلسه مشاوره   در 7 روز
    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

    سایر کاره های Nargessnajafi2000