توضیحات کاره

سلام دوستان .وقت بخیر 

خدماتی که در این کاره قصد معرفی و انجامش را برای شما دارم افزایش ممبر هاتگرام به صورت اد اجباری(کاربر واقعی)  هست و تضمین انجام این کارهم اینکه خوب دارید در انجام میدم ،سفارش خودتون را ثبت میکنید ،خوب شاید سوال براتون پیش بیاد که ممبر اد اجباری چیه : 

شیوه کار اد اجباری اینطوری هست که  طراحان  تلگرام های غیر رسمی برای تبلیغات و افزایش ممبر های کانال، افراد را درون کانال ها بدون اجازه آن ها اد کرده و گاهی حتی آن فرد متوجه هم نمی شود . بسیاری در این لحظه گمان میکنند که تلگرام آن ها هک شده و باعث نگرانی آن ها میشود .
   
حالا ادد ممبر اجباری خودش به سه روش هست که :

  • اد اجباری معمولی هاتگرام :

در این نوع اد هاتگرام بصورت معمولی بوده و کاربر گزینه ” شما عضو کانال شدید ” را مشاهده میکنید . در این نوع روش ریزش ممبر های کانال بالا بوده و ممکن است عضو های اصلی کانال نیز خارج شوند . ( پیشنهاد میشود این روش را انتخاب نکنید)

 

  • اد اجباری سایلنت هاتگرام:

این روش افزایش ممبر نیز مانند معمولی میاشد با این تفاوت که ” شما عضو کانال شدید ” را نمایش نمیدهد ، ریزش در این نوع اد کمتر از اد معمولی میباشد .

  • اد اجباری هاتگرام: 

    این نوع اد بهترین نوع است به دلیل اینکه کاربر زمانی که روی خروج از کانال را میزند ، کانال برای اون مخفی میشود و ریزش در این نوع ادد بسیار پایین است ، البته قابل ذکر است که مخفی بودن در این نوع اد برای مدت زمان محدود است و کانال پس از ان مجددا نمایش داده میشود .

    اگر بیش از 3K مد نظرتون هست از طریق پروژه اختصاصی اقدام کنید

    در اخر هم ممبر شما این اختیار را دارد که گروه یا کانال شما را ترک کند ولی این درصد ریزش ،به نوع کانال ،پست ها و ادمین آن بر میگردد

    اگر درخواست افزایش بازدید ،ارسال نوتیفیکیشن ،تبلیغات کلیکی ،ممبر پاپ آپ ،ارسال دیالوگ و..  میتونید از طریق پروژه اختصاصی اقدام نمایید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

تعداد ممبر سفارشی شما در کانال شما

  • افزایش ممبر به: گروه، کانال
  • نوع ممبرها: واقعی
  • موقعیت جغرافیایی ممبرها: ایرانی
  • فعالیت ممبرها: فعال

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

توضیحی از زبان فروشنده، راجع به روش کار:

این ممبر ها از طریق اد اجباری واریز میشه همه انها واقعی هستند و از طریق طلاگرام و هاتگرام کاربر ها ادد میشوند در کانالی که خبر ندارند از کجا امده ما روند ادد ممبر را تا حدی ادامه میدهیم تا کاربر ها به مقدار مورد سفارش برسد و در نهایت این کاربر ها میتونند از این کانال خارج بشوند یا بمونند ولی اینکه ادمین کانال با ترفند و مدیریت و محتوا درست بتونه اون ها را نگه دارد و وفا دار کند با ایشون هست

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های Mr follow