توضیحات کاره

سلام خدمت همه عزیزان

شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها بخش جدانشدنی زندگی انسان امروزی است. همین امر باعث شده است که این موارد به بستری مهم برای توسعه کسب و کارها تبدیل شوند. تلگرام، مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین پیام‌رسان در ایران بوده و شما می‌توانید از قابلیت‌ها و امکانات آن برای رشد کسب و کارتان استفاده کنید. به طور مثال با طراحی ربات تلگرام، امکان ارائه سرویس‌های بسیاری به مشتریان، تبلیغات محصول و خدمات و… از طریق آن برای شما، میسر خواهد شد.

به طور کلی می‌توان برای ساده‌ و سریع‌تر شدن بسیاری از فعالیت‌ها، و همچنین عدم استفاده از نیروی‌انسانی، نسبت به ساخت ربات تلگرامی اقدام کرد. ربات‌های تلگرامی امکان ارائه خدمات و سرویس‌های بسیار گسترده‌ای را دارند. به طور مثال می‌توان از آن‌ها برای فروش کالا، معرفی و ارائه خدمات، دریافت و ثبت اطلاعات کاربران و… استفاده کرد.

 باید اشاره داشته باشیم که، ربات‌های تلگرام تقریبا هر کاربرد و قابلیتی که سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها دارند را، دارا هستند؛ و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، کارایی و قابلیت آن را طراحی کنید.

لازم به ذکر است، طراحی ربات تلگرام حرفه ای و هوشمند،نیازمند به علم و تخصص در این زمینه است؛ و شما می‌توانید برای دریافت دقیق‌ترین و تخصصی‌ترین ربات های تلگرامی با هر کاربرد و قابلیتی که در نظر دارید، با مشاورین و متخصصین شرکت بزرگ و با سابقه وب مهیار ، از طریق راه‌های ارتباطی، در ارتباط باشید؛ و بهترین و تخصصی‌ترین خدمات را دریافت کنید.

همچنین برای ربات تلگرامی دیگر نیاز به خرید هاست و دامنه ندارید!

با سفارش ربات تلگرام , از ما هاست رایگان پرسرعت مخصوص ربات تلگرام دریافت کنید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از طراحی و تست توسط کارشناسان ما خریدار سورس ربات را تحویل خواهد گرفت و مراحل نصب و ران کردن ربات نیز توسط ما انجام خواهد شد و راهنمای های لازم ارئه خواهد شد.

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای   ربات ساده 2 روز 30,000 تومان
    دیباگ کردن سورس های آماده تلگرام +2 روز +50,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.