توضیحات کاره

امروزه ایمیل مارکتینگ یکی از کارهای اصلی هست که تمام شرکت‌های بزرگ روی اون تمرکز دارن و میتونه با هزینه‌های پایین باعث بازگشت کاربران یا همون مشتری‌های شما بشه.

داشتن یک ایمیل استاندارد نشون دهنده حرفه‌ای بودن شما و اهمیتی که به کاربرانتون میدین هست. همچنین با داشتن یک خبرنامه، معرفی‌نامه، ایمیل خوش‌آمدگویی، معرفی رویداد و... در قالب ایمیل، میزان وفاداری کاربران(مشتریان-مشترکین) شما خیلی بالاتر میره. همچنین میتونین برای کارکنان خودتون یک امضای زیبا داشته باشین به اضافه شبکه‌های اجتماعی و ... که قابل استفاده در تمامی نرم‌افزارها هست و به صورت خودکار پایین تمامی ایمیل‌های شخص اضافه میشه.

یکی از مواردی که در نظر گرفته نمیشه اینه که ایمیل‌های شما باید در دستگاه‌های مختلف(جیمیل، یاهو، تاندربرد، آوتلوک، کروم و...) به درستی دیده بشه و بدون مشکل باشه. چون امکانش هست که کاربرهای سایت شما، با نرم‌افزارها و مرورگرهای مختلفی ایمیل رو ببینن، پس شما باید مطمئن باشید که در دستگاه‌های مختلف به درستی نمایش داده خواهد شد. همچنین حجم ایمیل، نحوه استفاده از فونت‌ها، تصاویر و چیدمان المان‌های شما در صفحه میتونه کمک خیلی زیادی به مقدار کلیکی که شما از ایمیل‌های خودتون دریافت میکنید داشته باشه. همچنین با رعایت یک سری اصول شما می‌تونید نرخ باز شدن ایمیل (open rate) خودتون رو هم بالا ببرین.

خب من می‌تونم یک ایمیل برای شما طراحی کنم که تمامی استانداردها اعم از نمایش صحیح در دستگاه‌های مختلف، اسپم نشدن، گرفتن کلیک، جایگزاری صحیح المان‌ها و... رو داشته باشه و حتی میشه باعث باز شدن بیشتر توسط کاربران(با راهنمایی کردن شما برای داشتن یک عنوان و پیشنویس عالی) برای ایمیلتون بشه. یعنی هم تعداد بیشتری دریافت کننده دارید و هم open rate و click rate بالاتری دریافت میکنید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

شما یک قالب (html) ایمیل  کاملا استاندارد (w3c validated) به اضافه ویدیو آموزشی برای ایجاد تغییرات احتمالی در متون یا نحوه استفاده از قالب در سرویس‌دهنده‌ها و نرم‌افزارها دریافت می‌کنید. همچنین خود کدهای ایمیل کامنت‌گزاری میشه برای تغییر هرچه راحتتر.

فونت‌های فارسی هم درون ایمیل شما کاملا پشتیبانی میشه.

ویدیوی آموزشی کامل در رابطه با ایمیل یا کلاینت‌های مختلف مخصوص شما ساخته میشه

این قالب ایمیل شامل تصاویری که شما از من بخواین هم میشه البته میتونید خودتون هم به من تصاویر رو بدین.

در آخر هم اگر مایل باشید ایمیل رو برای شما داخل پنل بارگزاری و ارسال می‌کنم.

و اگر ایمیل برای ارسال‌های بعدی تغییر بخواد میتونین از خودم داخل پیام بخواین تا تغییر بدم و ارسال کنم براتون.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از طراحی قالب توسط این کاربلد را در اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.