توضیحات کاره

من یک متخصص ادبیات کودک هستم و با کودکان، در این زمینه در ارتباط مستقیم هستم. و کار در این زمینه را به خوبی می شناسم. به سفارش شما و با موضوعات تربیتی، آموزشی، سرگرم کننده و غیره می توانم داستان های جذاب و مورد پسند کودکان را با توجه به سطوح سنی آنها بنویسم. در این مورد سرعت عمل دارم و به بهترین شکل ممکن سفارش شما را انجام می دهم. قیمت توافقی 150000 تومان به بالا.

 

نمونه از داستان:

پنبه ی ورزشکار

نویسنده: وحیدخواجوی

یک روز صبح ، آقای پنبه و دوستش ، اقای سوت بلبلی با هم به ورزش صبحگاهی رفتند.

 آنها از کنار رودخانه به سمت بالای تپه شروع به دویدن کردند. آنها از آقای گاری اسبی، آقای کامیون شیر و آقای موتور پستچی جلو زدند.

 آقای سوت بلبلی از آقای پنبه تند تر می دوید.آقا پنبه داد زد: آهای صبر کن من جا مانده ام. آقای سوت بلبلی خنده ای کرد و گفت: پنبه جان تو باید قو ی تر از این ها باشی. بیشتر تلاش کن تا به  من برسی. آقای پنبه کمی ناراحت شد و پیش خودش گفت: نشانت می دهم.

 آقای سوت بلبلی زودتر از آقای پنبه به بالای به بالای تپه رسید. آقای پنبه هم در حالی که نفس نفس میزد خودش را به بالای تپه رساند.

آقای سوت بلبلی شروع کرد به سوت زدن و نرمش کردن.آقای پنبه هم که می خواست کم نیاورد سنگ های بزرگ را بلند می کرد و جا به جا می کرد.

آقای پنبه گفت: سوت بلبلی جان ببین من چقدر قدرتمند هستم!... آقای سوت بلبلی گفت : پنبه جان مواظب باش، خطرناک است. آقای پنبه گفت: نگران من نباش، تو مواظب خودت باش...

 

بخشی از کتاب کودک در دست چاپ پنبه ی ورزشکار

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

متن یک کتاب داستان را به طور کامل با موضوع سفارش شما و در حجم مورد نظر شما و قابل انجام هر گونه ویرایش و تغییر به دلخواه شما را تحویل می دهم

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های vahidkhajavioffic56