توضیحات کاره

ه کمک نقشه های گوگل یا همان Google Maps می توانید موقعیت جغرافیایی کسب و کار خودتان از شرکت، مدرسه، رستوران و کافی شاپ، مغازه، دفاتر خدماتی و تجاری، فروشگاه، آموزشگاه، آرایشگاه، کلینیک، داروخانه، خوابگاه و مکان های خصوصی گرفته تا خدمات گوناگون و اساسا هر نوع کسب و کاری که دارید را در نقشه های گوگل ثبت کنید تا تمامی افراد در سراسر دنیا با جستجوی نام کسب و کار شما به راحتی اطلاعات کسب و کار شما شامل نقشه جغرافیایی، آدرس ، تلفن، وب سایت، ساعات کاری و تصاویر کسب و کار شما را به صورت بزرگ در گوشه نتایج گوگل مشاهده کنند.

پس از ثبت اطلاعات کسب و کار شما و نمایش آن در نتایج گوگل در نهایت 5 ستاره نیز به اطلاعات شما افزوده می شود تا اطلاعات کسب و کار شما به صورت ستاره دار نمایش داده شود.

اگر مکان جغرافیایی دفتر کار خود را در گوگل مپ ثبت کنید. گوگل مپ به شما امکان می دهد تا مکان دفتر، آدرس اینترنتی، شماره تلفن و تصاویری از محل کار خود را در نقشه گوگل ثبت کنید. مهم‌تر از همه اینکه زمانی که اگر فردی نام تجاری یا عبارت مرتبط با تجارت شما را در گوگل جستجو کند، تمام این اطلاعات در نتایج جستجو به وی نمایش داده خواهد شد. چه چیزی بهتر از این می‌خواهید؟

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

اطلاعات کسب و کار شما شامل نقشه، آدرس، تلفن، وب سایت، ساعت کاری و تصاویر در گوگل قرار می گیرد که در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود.

      انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

      فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

      سایر کاره های topseo