توضیحات کاره

ما یه تیم جوان با تخصص های مختلف از جمله: برنامه نویس, گرافیست, تولید محتوا, کارشناس سئو و دیجیتال مارکتر هستیم. هر کدوم از بچه های تیم ما از بهترین ها و با تجربه هستند و سال ها با شرکت های بزرگ و استارت آپ های مختلف همکاری کردند. حدود یک سالی هست که با هم تیم شدیم و قصد داریم یکی از بهترین تیم های ایران تو این حوزه باشیم.

 

  در این کاره شما می توانید انواع سایت با cms وردپرس را سفارش دهید و یک وب سایت کاملا واکنش گرا و البته بهینه شده را دریافت نمایید.  

 

توجه : علت قیمت پایین این کاره تنها به دلیل رقابتی بودن قیمتها در وبسایت انجام میدم می باشد و در کیفیت انجام کار به هیچ وجه تاثیری نخواهد داشت. البته اگر صرفا به دنبال قیمت پایین هستید و کیفیت کار براتون اولویت ندارد, این کاره را به شما توصیه نمی کنیم.

 

چرا این کاره ؟

 

مشاوره رایگان قبل از سفارش : شما می توانید از قسمت ارتباط با من تمام سوالات خود را در مورد راه اندازی وبسایت و حتی مسائل مربوط به کسب و کار های اینترنتی از ما بپرسید با کمال میل درخدمتتون هستیم.

 

مشاوره رایگان خرید هاست و دامنه : ما میتونیم با توجه به تجربه ی که داریم به شما نحوه ی انتخاب نام دامنه و ثبت آن را آموزش بدیم و همچنین بهترین شرکت های ارائه خدمات هاستینگ را با توجه به نیازتون معرفی کنیم.

 

گرافیک و طراحی : یکی از دلایل موفقیت یا عدم موفقیت وب سایت ها گرافیک و زیبایی بصری آن هاست, نگران نباشید در این کاره تمام مشاوره های لازم برای هرچه بهتر شدن گرافیک سایتتون ارائه خواهد شد.

 

آموزش نحوه ی مدیریت سایت : شما به همراه این کاره به دلخواه می توانید یک فایل ویدئوی حاوی آموزش مراحل کار با وب سایت وردپرسی و مدیریت بهینه آن را از ما دریافت کنید.

 

کاملا واکنش گرا : امروزه با افزایش نرخ استفاده از گوشی های هوشمند در بین مردم میزان ورودی ترافیک وبسایت ها از طریق گوشی های همراه رو به افزایش است. در نتیجه اگر وبسایت شما قابلیت ریسپانسیو بودن را نداشته باشد برای کاربران بسیار ناراحت کننده خواهد بود. علاوه بر این از سوی موتورهای جستجو امتیاز منفی دریافت خواهید کرد. با سفارش این کاره نگران این موضوع نباشید.

 

بهینه شده برای سئو : طراحی و پیاده سازی وبسایت گام اول است, اما گام بعدی معرفی و نمایش آن برای مخاطب است. بهترین و پایدار ترین راه سئو یا همان بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. اگر از ابتدای طراحی سایت به این مسئله توجه نشود(متاسفانه در ایران معمولا توجه نمیشود)ممکن است بعد ها با مشکلات زیادی مواجهه شده و هزینه های سنگینی را منجرب شود. ما در این کاره حواسمون به این موضوع است و تمام موارد فنی را اعمال خواهیم کرد.

 

سرعت و امنیت : از موارد مهم دیگر طراحی وبسایت مسئله ی سرعت و امنیت است که متاسفانه به دلیل وقت گیر بودن خیلی به آن اهمیت داده نمیشود. البته اهمیت ندادن به آن قطعا سایت شما را دچار مشکلات زیادی خواهد کرد. نگران نباشید ما برای این موضوع هم تدابیر لازم را اعمال خواهیم کرد.

 

بارگذاری محتوا : اگر در ابتدای راه هستید و نمیدونید از کجا و چطوری محتوای مناسب را تهیه کنید, ما می توانیم برای شروع چندین محتوا با استانداردهای لازم و متناسب با کار شما تهیه نموده و بارگذاری کنیم. همچنین اگر محصولی برای فروش در سایت دارید می توانید برای بارگذاری آن ها روی ما حساب کنید.

 

   تکرار موفقیت اتفاقی نیست   

 

 


 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک وب سایت کامل و بهینه شده منطبق با نیازهای شما و آنچه که سفارش داده اید

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های TECHHUB