توضیحات کاره

باسلام.

آموزش خوشنویسی خط تحریری  ثلث و نستعلیق و همچنین قلم نی خط نستعلیق به صورت فیلم آموزشی وهمچنین تصویری. به همراه اشکال گیری در هنگام ارسال تمارین.

جزئیات بسته آموزشی:

هر بسته آموزشی که شما از بنده دریافت میکنید شامل یک ترم آموزشی است که شامل هشت جلسه میشود و در هر جلسه سرمشقی هم به صورت فیلم و هم به صورت تصویر به شما ارائه میگردد. در نهایت شما پس از یادگیری آن سرمشق خوشنویسی نمونه نوشته شده توسط خودتان را به من ارسال کرده و من غلط ها شمارا طبق تصویر ارسالی تصحیح میکنم.

اگر خط زیبایی میخواهید داشته باشد حتما با استاد باید کار بکنید... از ما گفتن بود! در ضمن عزیزان توجه داشته باشید که خوشنویسی و درست شدن خط و دست خط یک فرآیند تقریبا طولانی مدت هست و نمیشود یکشبه کسی خطش اصلاح شود پس گول تبلیغات منفی که بعضا دیده میشود را نخورید...

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

هشت جلسه  آموزشی با هنر آموز منعقد میگردد و از طریق سیستم ارسال پیام انجام میدم هر جلسه سرمشق خوشنویسی به صورت ویدو و تصویر به هنر آموز ارسال میشود و پس از آن هنر آموز کار و تکلیف انجام شده خودش را ارسال میکند تا غلط هایش گرفته شود و این فرآیند ادامه پیدا میکند تا هشت جلسه به اتمام برسد در ضمن اگر هنر آموز مایل بود میتواند هشت جلسه بعد را نیز تمدید کند تا فرآیند یادگیری او کامل گردد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های taheriali80