توضیحات کاره

امروزه موفقت یک کانال و یا یک پیج فقط به داشتن مطالب و محصولات متنوع خلاصه نمی شود. شاید در دنیای اینترنت، کانال و یا پیج های زیادی در زمینه های کاری مشابه وجود داشته باشند. در اینجا موفقیت از آن کسانی است که بتوانند روی کلیه اجزای کانال و یا پیج خود کار کنند تا بتوانند از این بازار پررونق سهمی خوب برای خود بردارند. یکی از مهمترین عوامل موفقیت کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام و بقیه شبکه های اجتماعی، بنرهای چشم نواز و پست های اطلاع رسانی و تبلیغاتی خوب و با کیفیت و رنگارنگ است. بنرها و پست های خوب و متنوع باعث می شود مشتری و مخاطب شما، از بودن در کانال شما لذت ببرد و باعث کمتر خسته شدن مخاطب شما می شود. بنرها و پست های زیبا و متنوع باعث می شود که کار شما خیلی حرفه ای به نظر برسد و در ذهن مخاطب شما این را تداعی می کند که شما خیلی به کار خود و مخاطبان خود اهمیت می دهید. پست های تصویری تاثیرگذاری خیلی خیلی بیشتری روی مخاطبان هدف شما دارد.

نمونه ای از کانال های تلگرامی با پست ها و ظاهر خوب و حرفه ای:

1- کانال تلگرامی دیجیکالا (@digikala)

2- کانال تلگرامی دیجی استایل (@digistylecom)

3- انتشارات گاج (@gaj_ir)

4- انتشارات خیلی سبز (@kheilisabzpub)

و ...

اگر دوست دارید مثل این ها کانالتون حرفه ای اداره بشه نیاز به یک گرافیست حرفه ای دارید که حداقل ماهی بین 3 تا 5 میلیون حقوق می گیره. اگر بخواهید بنده با افتخار می تونم این کارو براتون انجام بدم. خیالتونم از کیفیت کار راحت باشه. ما می تونیم در طول یک ماه تصاویر و پست های شما رو با توجه به پنل انتخابی شما انجام بدیم. پنل های ما به صورت ماهیانه ست. شما هم با توجه به بودجه خودتون می توانید یک تغییر اساسی به کانال و کارتون بدید. بنرهای طراحی شده توسط ما دارای بالاترین کیفیت هستند و از آن ها می توان در همه شبکه های اجتماعی و سایت ها استفاده کرد. پس با یک تیر چندتا نشون می زنید. با ما شما هم به جمع حرفه ای ها بپیوندید.

راستی یک خبر خوب: شما برای اینکه بتوانید با کیفیت کار ما آشنا بشید، می تونید یک بنر با قیمت خیلی ارزان سفارش بدید و پس از تاییدکار ما، یکی از پلن ها رو انتخاب کنید.

بنرها با فرمت PNG و JPG برای مشتری ارسال می گردد.

تعرفه های ما:

پنل A: توضیح: طراحی 10 بنر و پست اختصاصی مرتبط با کسب و کار شما، در طول یک ماه (مثلا هر 3 روز یک بنر) فقط 70 هزار تومان

پنل B: توضیح: طراحی 20 بنر و پست اختصاصی مرتبط با کسب و کار شما، در طول یک ماه (مثلا هر 3 روز 2 بنر) فقط 130 هزار تومان

پنل C: توضیح: طراحی 30 بنر و پست اختصاصی مرتبط با کسب و کار شما، در طول یک ماه (مثلا هر روز 1 بنر) فقط 180 هزار تومان

پنل D: توضیح: طراحی 50 بنر و پست اختصاصی مرتبط با کسب و کار شما، در طول یک ماه (مثلا هر 3 روز 2 بنر) فقط 275 هزار تومان

 

مثلا با انتخاب پلن C، شما مجاز به سفارش 30 بنر در طول یک ماه می باشید. حالا می توانید هر روز یک بنر و یا مثلا در طول یک هفته 15 بنر سفارش دهید و هفته های بعد هفته ای 5 بنر سفارش دهید. این کار باعث می شود که شما دستتون باز باشه و هر موقع که واقعاً بنر نیاز داشتید برای شما طراحی بشه.

تخفیف 10 درصدی برای تمدید پنل انتخابی برای ماه های بعد

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مشتری پس از انتخاب یکی از پلن ها، در طول مدت یک ماه، هر بنر را با توجه به توضیحات داده شده به طراح، نهایتاً بعد از 24 ساعت، با پسوندهای PNG و JPG دریافت می کند.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Solyy