توضیحات کاره

اولین و مهمترین بخش در راه اندازی یک کسب و کار، تولید یک محصول، ایجاد یک برند و ... انتخاب نام مناسب است. یک نام مناسب و حرفه ای می تواند اطلاعات زیادی درباره شما، کسب و کار شما، محصول شما و ... را در کمترین زمان مورد نیاز به سایرین منتقل کند.  نام مناسب یعنی اینکه نام انتخابی دارای آوای زیبایی باشد، مرتبط با موضوع مورد نظر باشد، دارای املای روان و ساده باشد، دارای دامنه(آدرس اینترنتی) آزاد و قابل ثبت باشد، ماندگار باشد، قابلیت به خاطر سپاری داشته باشد و بسیاری از موارد دیگر که باید به آن ها دقت نمود.

همانگونه که از سفارشات انجام شده و نظرات دیگران قابل برداشت است نام های پیشنهادی و مشاوره هایی که از جانب ما دریافت می کنید، بهینه و استاندارد هستند مثلا در صورتی که نیاز به انتخاب نام جهت ثبت شرکت باشد، نام های پیشنهادی مناسب با نکات سازمان ثبت شرکت ها و با استعلام از سامانه ثبت شرکت ها(http://ilenc.ir) انجام می گیرد و همچنین جهت انتخاب دامنه از وب سایت نیک استعلام می گردد.

بنابر نکات ذکر شده می توانید با خیال راحت انتخاب نام و مشاوره پیرامون راه اندازی کسب و کار، محصول، یا برند خود را به ما واگذار کنید.

با سفارش کاره بعد از گرفتن اطلاعات مورد نیاز از شما و با توجه به اصول ذکر شده چند نام مناسب به شما پیشنهاد، تا با همفکری بتوانیم مناسب ترین نام را برای کسب و کار یا برند شما انتخاب کنیم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از خرید با توجه به اطلاعات دریافتی از شما نام های مناسب با کسب و کار، محصول، برند و ... شما پیشنهاد می گردد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های soltani