توضیحات کاره

گاهی باید فاصله گرفت از تمام انچه که ما را از خودمان دور میکند از دغدغه های روز از هر چیزی که بهانه ای میشود برای انکه کمی بی حوصله و عصبی باشیم ..به راستی چرا همیشه دنبال یک اتفاق خاص برای احساس لذت بودیم چون ممکن نیست با این همه  لحظه هایی که درگیر و نگرانیم یک اتفاق خوشایند رخ دهد ..

دیگر بهتر زندگی کردن  رازی ندارد.. راه دارد.. راهش لذت بردن از لحظه به لحظه زندگی با هر بهونه ای  از دیدن یک پرواز برای سفر ...از نوازش نسیم ..از تنهایی ...از یک فنجان قهوه ....از شنیدن خنده یک کودک  شاید هم گوش دادن به یک موسیقی زیبا و خاطره انگیز

 

سلامی از جنس موسیقی خدمت شما

سالها ست  که عاشقانه موسیقی را نه صرفا برای اموزش بلکه به عنوان یک مخاطب حرفه ای دنبال میکنم و بهترین موزیک های  شنیدنی در داخل به سبک پاپ ،سنتی و........و موزیک های جذاب هیجان انگیز خارجی را گوش میدهم .

بنده این امکان رادارم برای شما با توجه به سلیقه و علاقه تون

گلچینی از بهترین و زیباترین و شنیدنی ترین اهنگ هایی را که در این چند سال اخیر منتشر شده را در اختیارتون بزارم.

""برای درمان بدبختی و دردهای بشر، دوایی بهتر از موسیقی وجود ندارد.""بتهوون

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  • من با توجه به نیاز شما که چه سبکی موزیک دوست دارید و گوش میکنید به عنوان مثال موزیک بی کلام ..شاد ..ارامش بخش...عربی...راک غربی ..سنتی ..پاپ داخلی ..پاپ خارجی و همچنین از چه خوانندگانی بیشتر تمایل به شنیدن اهنگ دارید یک پکیچ به تعداد کم -متوسط- زیاد  بسته به نظر شما باقیمت پاین در اختیارتون میزارم که هروقت دلتون خواست با خیال راحت بهترین هارو دراختیارتون داشته باشید و ازش لذت ببرید.
  • حتی اگه اشنایی با این جزئیات سبک ها و.. را ندارید فقط نمونه مثال برام بزنید و یا کلی بگید  من بهترین هارا در اختیارتون میزارم شما خیالتون راحت
  •  بنابرین به تعداد ترک و قطعه درخواستی قیمت برای ان تعیین میشود وفایل اماده میشود و لینک دانلود  فایل که پکیچ اهنگ سفارشی شما هست براتون ارسال میشه و شما دانلود خواهید کرد.
  • دیگه نیازی به کلی جستجو و کلافه شدن برای پیدا کردن بهترین های هنر اول نباشد..تمام و کمال ما دراختیارتون میزاریم

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های smagod