توضیحات کاره

فروش امری فوق العاده جذاب و لذت بخشه و با هر فروش ثروت و اعتماد به نفست اوج میگیره و زندگیت رنگ دیگه ای پیدا میکنه ولی همین فروش برای خیلی ها حسرت و آرزوست چون راز و رمزهاش رو نمیدونند و با اینکه شاید محصول یا خدمات خوبی هم دارند ولی متاسفانه حساب بانکیشون خالیه.
قصه زمانی تلخ تر میشه که برای کسب و کار یا محصول وخدماتشون کلی زحمت هم کشیدند ولی چون فروش ندارند حسابی ضرر میکنند و بعدش کلافه و ناامید میشند و حتی شاید پیش خانواده شون سرافکنده شند. همه ی این ها دلیل اصلیش اینه که نمیتونند خریدار بالقوه رو قانع کنند که محصول یا خدمتشون را بخرند.

بذار همین ابتدا یک نکته ظریف ولی فوق العاده تاثیرگذار رو بهت بگم که اگر اعمالش کنی نتایجش شگفت زده ت میکنه: "مردم عاشق خرید کردن هستند ولی از اینکه چیزی بهشون فروخته شه متنفرند." متوجه نکته ش شدی دوست من؟!

اینجا مرز باریکیه که هنر تبلیغ نویسی خودش رو نشون میده. با هنر تبلیغ نویسی میشه بدون اینکه چیزی رو بفروشی مشتری رو عاشق خرید کردن از خودت کنی.

اینکه بتونی متنی رو بنویسی و پیشنهادی بدی که رد نشدنی باشه نیاز به علم و تجربه و همچنین شناخت پرسونای یوزر یا همون شخصیت شناسی کاربر داره. باید بدونی کاربر چه دردها و چه آرزوهایی داره. شوارتز از نوابغ تبلیغ نویسی دنیا میگوید: « بعد از اینکه کارم تمام می شود، من بیشتر از سازنده محصول درباره آن اطلاعات دارم ».  یعنی باید نسبت به محصولت و همچنین کاربر شناخت کامل داشته باشی.

حال من با توجه به مطالعاتی که زمینه مدل ها و تکنیک های اثر بخش تبلیغ نویسی و تجربیاتی که به عنوان مدیر توسعه کسب و کار یک بیزینس خصوصی موفق داشته ام و بازار و رفتار یوزر رو میشناسم، میتونم بهت کمک کنم که نگرانی هات کم بشند و فروشت رو افزایش بدی و نتایج درخشانی رو خلق کنی. فقط کافیه تجربه ش کنی.

 

ضمانت بازگشت وجه

 کار من ضمانت بازگشت وجه هم داره و تو میتونی با خاطری آسوده هزینه رو پرداخت کنی و اگر از تبلیغی که برات نوشتم رضایت نداشتی  پولت رو بهت برگردونم. دوست ندارم پول افرادی که از کارم رضایت نداشته اند در کسب و کار و زندگیم جریان داشته باشه.

حالا تصمیم با توئه که میخوای با همون روال سابق ادامه بدی یا یک تغییر شگرف در کسب و کار و زندگیت ایجاد کنی. همیشه تو زندگی دوست داشته ام کارهای مختلفی را تجربه کنم چون حتی اگر در آن شکست هم میخوردم برایم بسیار شیرین تر و لذت بخش تر از حالتی بوده که یک عمر حسرت انجام ندادن آن کار را بخورم.

روند کار:

صحبت با شما برای شناخت خدمات یا محصولتان و همچنین سفارشی که دارید + مطالعات تکمیلی برای شناخت بازار هدف+ نوشتن متن تبلیغاتی+ ارسال متن اولیه برای شما + (ویرایش با توجه به نظرات شما)+ ارسال فایل نهایی برای شما

نکته بسیار مهم

من در هر موضوع هر دسته بندی فقط برای 3 نفر تبلیغ مینویسم چون باید فقط افراد بسیار محدودی باشند که خاص باشند و دیگر به هیچ وجه در آن زمینه تبلیغ نویسی انجام نمیدهم.

شرایط:

1- تبلیغ نویسی با فریبکاری و دروغگویی زمین تا آسمان فرق میکند پس لطفا در مورد محصولات یا خدمات خود صادقانه حقیقت رو بگین تا بتونی مستمرا ثروت بیافرینی

2- قبل از تبلیغ نویسی حتما باید اطلاعات لازمه در رابطه با محصول یا خدمات را از شما بگیرم

3- حدالامکان نمونه ای از محصول را ببینم تا کیفیت واقعی آن را به خوبی لمس کنم

دسته بندی و تعرفه های کاری

1- تبلیغ نویسی برای صفحه فروش در سایت «انجام میدم»: 49 هزار تومان

2- تبلیغ نویسی برای صفحه فروش در سایت شما: 119 هزار نومان

3- ایمیل مارکتینگ: 89 هزار نومان

4- اس ام اس مارکتینگ: 49 هزار تومان

5- تراکت های تبلیغاتی: 49 هزار نومان

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل word تبلیغ نویسی شده که کمکت میکنه کاربر تصمیمی که تو دوست داری رو بگیره

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از متن نوشته شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های مستر تبلیغ نویس