توضیحات کاره

ما باور داریم که کاربران ایرانی لایق بهترین‌ها هستند، از این رو ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم وب سایت های بروز و کاربردی پیاده سازی و طراحی نماییم و در اختیارتان قرار دهیم تا با استفاده از آنها بتوانید جزء بهترین‌ها در صنعت و کسب و کار خود باشید. ما ادعا نمی‌کنیم که بهترین هستیم ولی همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین عملکرد را به شما ارائه دهیم.

همیشه اولین مراجعه مشتری به فروشگاه و هچنین نحوه استقبال فروشنده، نقشی مهم در تصمیم گیری وی برای خرید دارد؛ این نکته در مورد یک فروشگاه آنلاین نیز صادق است. سایتی که بر مبنای اصول روانشناسی خرید، عناصر بصری مناسب و استراتژی دقیق فروش طراحی شده باشد، به عنوان یک فروشنده آنلاین حرفه ای و آگاه برای شما عمل میکند.

  1. مشاوره طراحی سایت:
     قبل از طراحی سایت ما آنالیز های لازم را از کسب و کار شما انجام می دهیم تا بتوانیم بهترین ویژگی ها را در سایت شما ایجاد کنیم. هر فردی متناسب با کسب و کارخود می تواند انتظارات مختلف و ایده های نوینی از وب سایت خود داشته باشد که با مشاوره با تیم ما می تواند از میزان موفقیت های ایده های خود آگاهی لازم را کسب کند.
  2. مراحل کار پس از مشاوره طراحی سایت:
    در این مرحله شما برای ما ساختار سایت خود را از قبیل دسته بندی ها، مطالب صفحات اصلی مانند تماس و درباره ما و همچنین اطلاعات اولیه محصولات (فقط چند نمونه برای پیاده سازی صفحه نخست و فروشگاه) خود را به صورت یک فایل ورد ارسال می نمائید، همچنین لوگو مجموعه برای درج بر روی سایت و اطلاعات هاست برای بارگزاری سایت از شما دریافت می گردد.
  3. تحویل پروژه و راه اندازی وب سایت:
    در این مرحله وب سایت و یا فروشگاه شما آماده فعالیت است و شما می توانید در کنار فعالیت خود همانند یک فروشگاه یا یک شرکت کلیه اطلاعات خود را بروز رسانی نمائید و کسب و کار خود را در دنیای وب بروز نگهدارید، ما به پشتوانه تجربه چند ساله طراحی وبسایت‌های حرفه‌ای فروشگاهی و تحلیل کارشناسانه رفتار خریداران آنلاین، شما را در صعودی کردن نمودار فروش و کسب موفقیت در این زمینه با پیاده سازی با متد روز دنیا همراهی میکنیم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در این مرحله ما با افتخار یک وب سایت فروشگاهی را در کنار شما راه اندازی نموده ایم.

در اتمام کار ما به شما این موارد را تحویل و ارائه خواهیم داد:

  • بر روی فضای میزبانی (هاستینگ) معرفی گردیده از سوی شما، کلیه پروژه یا همان وب سایت و سیستم مدیریت محتوا به صورت کامل و بدون محدودیت دسترسی در اختیار شما قرار می گیرد.
  • آموزشی جهت بروز رسانی مطالب سایت که شامل صفحات، محصولات و دسته بندی ها می باشد در اختیار شما قرار می گیرد و شما از این پس می توانید به راحتی وب سایت خود را مدیریت و بروز رسانی نمائید.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های siteiran