توضیحات کاره

ورودی مستقیم گوگل چیست؟

یعنی کاربران کلمه کلیدی مورد نظر را در گوگل سرچ کرده و پس از آن روی لینک وب سایت شما کلیک کنند و برای مدتی مشخص در سایت شما باقی مانده یا از صفحات داخلی سایت شما دیدن کنند، به همین دلیل تنها کلیک بر روی لینک سایت در گوگل و سپس خارج شدن از سایت کمکی به رتبه سایت شما در گوگل و افزایش ctr نخواهد کرد.(روشی که در برخی از سایت های تهیه کننده ورودی گوگل معمول است)

"نرخ کلیک به رتبه" (یا به اختصار CTR) را برای "پرداخت به ازای هر کلیک" (به اختصار PPC) میشناسیم. که در سایت های کلیکی مرسوم بوده و در بحث سئو و رتبه کلمه کلیدی در  گوگل نیز این عبارت بسیار پر کاربرد است.

در بازاریابی اینترنتی، نرخ CTR، معیاری است از تعداد کلیک روی تبلیغ‌های تبلیغ‌کنندگان به تعداد بازدیدهای آن تبلیغ‌ها.

نرخ بالای CTR نشانگر موفقیت شما برای تبلیغات کلیکی است زیرا که این امر به صورت مستقیم هم بر روی امتیاز کیفیت شما تاثیر می‌گذارد و هم بر روی اینکه شما باید چه مقدار برای هر کلیک روی تبلیغتان پرداخت کنید (منظور به‌صرفه بودن هزینه به ازای هر کلیک مدنظر است).در گوگل نیز نرخ بالای CTR نشان دهنده موفقیت سایت شما در جذب کاربران بر روی کلمه کلیدی مورد نظر در سرچ گوگل است، موضوعی که بدست آوردن آن کمی مشکل و نیازمند فعالیت های مختلف روی سایت است.

به‌هرحال، نرخ CTR چیست؟

میزان PPC برای نرخ CTR به این معنی است که نرخ کلیک بر روی هر تبلیغ چقدر است. این مقدار درصد افرادی است که تبلیغ شما را می‌بینند و سپس اقدام به کلیک بر روی آن می‌کنند. فرمول این نرخ به صورت زیر است

مجموع کلیکهای زده شده روی تبلیغ تقسیم بر تعدادی که تبلیغ دیده شده است برابر است با نرخ CTR

تعداد دفعاتی که تبلیغ دیده میشود /  مجموع کلیک‌های زده‌شده  =  نرخ CTR

چرا نرخ CTRمهم است؟

این نرخ به این دلیل اهمیت دارد که به صورت کاملا مستقیم بر روی امتیاز کیفیت شما تاثیر خواهد داشت.

نرخ بالای CTR باعث کیفیت بالاتر می‌شود. هرچقدر ctr شما در کلمه کلیدی مورد نظرتان بالاتر برود رتبه شما هم در آن کلمات کلیدی بهبود و در نتایج برتر و صفحات اول گوگل راه می یابید .

یک نرخ CTR خوب چیست؟

از منظر آماری این موضوع وابسته به عواملی متعدد است. نگاهی به این سوال که در سایت Yahoo's answer پرسیده شده است می‌اندازیم.

یک جواب صادقانه به این سوال این است که "بستگی دارد".نرخ CTR به صورت طبیعی بین یک کمپین تا یک کمپین دیگر فرق می‌کند و همچنین بین یک کلمه کلیدی تا یک کلمه کلیدی دیگر. یعنی نمی توان گفت که نرخ ctr با عدد مثلا 60 برای همه کلمه های کلیدی مناسب است اما بالا بودن این عدد در نهایت مثبت و نشان دهنده فعالیت درست بر روی کلمه کلیدی مورد نظر است. 

پس اگر می‌خواهید یک CTR بالا داشته باشید هیچ سحر و جادوی عددی وجود ندارد. نرخ CTR میانگین با توجه به حوزه مورد نظر تغییر می‌کند و نرخ CTR مورد انتظار شما بستگی به جایگاه تبلیغ شما در کنار سایر پارامترها دارد.

از آن جایی که گوگل به عنوان مهمترین موتور جستجوی موجود در اینترنت ، مرجع بسیاری از کاربران وب برای جستجوی مطلب موردنظرشان می باشد ، افزایش ورودی گوگل همواره یکی از دغدغه های اصلی وب مستران به شمار می رود. راه های مختلفی برای بهبود رتبه سایت در گوگل وجود دارد. تولید محتوای مناسب ، توجه درست و اصولی به مسائل مربوط به سئو و همچنین تبلیغات هوشمندانه می تواند از عواملی باشد که در افزایش ورودی سایت از موتورهای جستجو موثر است. اما راه دیگری نیز برای این مسئله وجود دارد و آن بازدید گوگل است.

گوگل  طی دوره های زمانی، میزان CTR سایت ها را بررسی می کند. طبیعتا هر چقدر عدد بالاتری باشد بهتر است.که کاملا بستگی به جایگاه تبلیغ، بازدید کنندگان سایت تبلیغ کننده و موارد دیگر دارد.

با دریافت ورودی های مستقیم گوگل با کیفیت برتر ما، بر روی رتبه‌بندی الکسا، رتبه صفحه و سایر پارامترها، تاثیر گذاشته و با سرعتی بالاتر از راه‌های سئوی معمولی که وجود دارد به ارتقاء رتبه کلمه کلیدی کمک خواهیم کرد.

کمپین‌های بازاریابی خود و استراتژی‌های کارای خود را کنترل کنید. کلیدواژه‌ها شریان‌های هر وب‌سایت هستند و شما هم اکنون می‌توانید میزان بازدید از این کلیدواژه‌های مورد نظر را کنترل کنید

این ورودی های گوگل روی چه مواردی تاثیر خواهند گذاشت:

  • پیج اتوریتی
  • رتبه جستجوی گوگل
  • SERP
  • میزان حضور آنلاین
  • رتبه الکسا
  • رتبه کلیدواژه‌ها
  • ترافیک مبتنی بر نمایش

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در پکیج های 3000 تایی ورودی گوگل تمامی آی پی ها ایرانی بوده و هر ورودی گوگل ارسالی بیش از 100 ثانیه از سایت شما بازدید خواهد کرد همچنین ورودی های ارسالی به طور تصادفی از برخی صفحات داخلی سایت نیز دیدن می کنند که باعث افزایش بانیس ریت و کاهش مقدار پرش رنکینک الکسا سایت شما خواهد بود.لازم به ذکر است که این ورودی ها از طریق تمامی آمارگیر ها از جمله وبگذر - پرشین استت و یا اکانت گوگل آنالیتیکس شما در لحظه قابل رهگیری و مشاهده می باشد . بازدیدهای ارائه شده توسط  توسط کاربران واقعی و ایرانی انجام شده و در تمامی آمارگیرهای معتبر قابل پیگیری و مشاهده هستند.

ورودی های گوگل به صورت منظم و روزانه در طول مدت زمان انجام کاره فراهم خواهد شد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Signal Group