توضیحات کاره

اول باید بدانیم که چرا به فعالیت در یوتیوب نیاز داریم.

طبق آمارهای منتشر شده، یوتیوب بعد از گوگل پر بازدید ترین و محبوب ترین سایت در دنیاست، روزانه میلیون ها کاربر از اقشار مختلف در کشور های مختلف به این وب سایت سر می زنند و نیازهایشان از قبیل دریافت اخبار، اطلاعات، آموزش، مطالب علمی، سرگرمی و تحقیق و حتی گسترش دانش را رفع می کنند.

کاربران در YouTube به خدماتی چون بارگذاری، مشاهده و اشتراک گذاری ویدئو دسترسی دارند و با استفاده از تکنولوژی ادوبی فلش ویدئو و HTML5 انواع ویدئوها مانند کلیپ های فیلم، کلیپ های تلویزیون و کلیپ های موسیقی و هم چنین ویدئوهای وبلاگ ها، ویدئوهای اوریجینال کوتاه و ویدئوهای آموزشی را نمایش می دهد.

این وبگاه همواره منبع مناسبی برای گشت و گذار و از جمله دریافت محتواهای علمی است، اکثر شرکت های بزرگ و کوچک خارجی و بسیاری از شرکت ها و کاربران ایرانی در این سایت کانال تخصصی دارند و به انتشار محتوا از طریق ویدئو، تبلیغ محصولات خود و ارتباط با کاربرانشان می پردازند، نسخه? تلفن همراه این وب سایت به صورت یک نرم افزار بر روی پلت فرم اندروید و IOS نیز در دسترس است.

شاید با خود بگویید که در ایران آپارات نیز مانند یوتیوب عمل می کند، اما به هیچ وجه قابل مقایسه نیستند، دنیای آپارات در مقابل یوتیوب در واقع قطره ایی در مقابل یک دریاست، اگر شما به عنوان یک دانشجو یک موضوع تاریخی را در آپارات سرچ کنید شاید تنها ویدئوهایی که بدست آید صحنه هایی از یک فیلم تاریخی ساخته شده در رابطه با موضوع سرچ شده شماست و شاید هم چیزی پیدا نکنید، اما چنانچه در یوتیوب موضوع را سرچ کنید به آرشیو بزرگی از ویدئوهای علمی، معتبر و مستند دست پیدا خواهید کرد.

هدف از بیان مطالب بالا این است که سایت یوتیوب بستر بسیار مناسبی برای معرفی خدمات، تبلیغ وب سایت، افزایش بازدید سایت و افزایش رتبه است، ورودی هایی که از سمت یوتیوب به سایت شما روانه می شوند ارزش بالایی نزد گوگل دارند این موضوع را فقط با یک جستجو در یوتیوب و مشاهده تلاش شرکت ها برای افزایش بازدید و ارسال بازدید کنندگان به وب سایت خود به راحتی می توانید درک کنید.

روش های مختلفی هم برای این موضوع وجود دارد، می توانید به راحتی ویدئوهای آموزشی یا تبلیغاتی جهت روش استفاده از سایت، معرفی وب سایت، محصولات و خدمات خود ایجاد و در کانال یوتیوب خود، آپلود کنید.(امروزه نرم افزارهای فراوان و آسانی برای این امر وجود دارد). هرچه قدر بازدید ویدئو های یوتیوب شما بیشتر باشد، در نتیجه بازدید سایت شما بیشتر می شود و همچنین طبق اعلام  گوگل، از آنجاییکه گوگل به ویدئو های یوتیوب هم در رنکینگ سایت ها امتیاز میدهد، این امر باعث سبب می شود که رتبه وب سایت هم افزایش پیدا کند. 

مشترکان یوتیوب یا همان YoutubeSubscribe به کانال یوتیوب شما ارزش و اعتبار بخشیده و سبب بیشتر دیده شدن ویدئوهای شما خواهند شد، در واقع هر چه این تعداد بیشتر باشد زمانی که کاربری مطلبی را در یوتیوب مرتبط با موضوع ویدئوی شما سرچ کند، شانس دیده شدن ویدئو بیشتر است، ضمن اینکه تعداد مشترک بیشتر باعث افزایش اعتبار محتوای منتشر شده در کانال یوتیوب از دید کاربران خواهد شد.

ما همانند قبل با دارا بودن بزرگترین گروه کاربران بین المللی این مهم را با کیفیت بالا برای شما فراهم خواهیم کرد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از ثبت سفارش و دریافت آدرس لینک کانال شما در یوتیوب، ما ابتدا تعداد مشترکان فعلی شما را بررسی کرده و با ارسال یک اسکرین شات از صفحه ی کانال تعداد فعلی را به شما اعلام خواهیم کرد که البته خود شما نیز به تعداد آن واقف هستید، سپس پروسه انجام کار آغاز و تعداد 200 مشترک یوتیوب برای شما فراهم خواهیم کرد. در انتهای کار نیز مجددا با ارسال اسکرین شات تعداد نهایی را اعلام می نماییم.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Signal Group