توضیحات کاره

سوشیال بوکمارک ها دسته ایی دیگر از بک لینک های دائمی و مفید هستند که از طریق لینک سازی در شبکه های اجتماعی به دست می آیند و امری مفید در سئوی وب سایت به حساب و افزایش رتبه هستند. 

شبکه های اجتماعی می توانند بخشی از استراتژی شما در بهینه سازی خارج سایت به شمار بروند و همچنین شکلی از لینک بیلدینگ داشته باشند. ایجاد پروفایل و به اشتراک‌گذاری مقالات از جمله کارهای است که می‌توان در سوشال مدیا انجام داد.

امروزه شبکه های اجتماعی و اهمیت فعالیت در آنها بارها و بارها در مقالات معتبر پیرامون بحث سئو وافزایش رتبه سایت بیان شده است. برای اینکه سوشیال بوکمارک ها را بیشتر بشناسید در زیر توضیحی ساده از این ابزار کاربردی مفید ارائه داده ایم:

 سوشیال بوکمارک مثل ذخیره ی صفحه مورد علاقه ی شما در مرورگر سیستم شماست، اما در حالت عادی فقط در رایانه خود به آن دسترسی دارید مگر اینکه در وب سایتی بتوانید آن را ذخیره کنید که در هر جایی به آن دسترسی داشته باشید اما باز هم مختص به خود شما خواهد بود.

 در سوشیال بوکمارک روال به همین صورت است اما هر کس می تواند بوکمارک های دیگر کاربران را نگاه کند. این بدان معنی است که شما می توانید از این طریق محتویاتی را که دیگر افراد قبلا تصمیم گرفته اند مرور و جستجو کنند را دریافته و پیدا کنید حال چه اتفاقی خواهد افتاد زمانی کاربران زیادی وب سایت یا لینکی را بوکمارک کرده و به دیگران توصیه کنند!! بی شک سوشیال بوکمارک ها همانند سوشیال سیگنال ها در ترافیک ورودی وب سایت تاثیر گذار هستند به دلیل اینکه تماما از شبکه های اجتماعی معتبر با پیج رنک و پیج اتوریتی بالا تهیه می شوند.

سوشال بوکمارک ‌ها جزو آن دسته از شبکه‌های اجتماعی می باشند که کاربران می‌توانند آدرس صفحاتی که علاقه دارند را ذخیره کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند، که این امر خود نشانه محبوبیت وب سایت است، چرا که با سوشیال بوکمارک، همه مطالب و لینک ها توسط افراد واقعی انتخاب شده است.

نکته: اکثر سایت های سوشیال مدیا، عددی را برای لینک یا محتوا نمایش می دهند که نشان می دهد چند بار توسط کاربران ذخیره و یا معرفی شده است (سوشیال بوکمارک ها خود نوعی سوشیال سیگنال محسوب می گردند و جزو بک لینک های دائمی به حساب می آیند) در سوشیال بوکمارک ها امکان درج کلمه کلیدی مورد نظر به صورت آنچرتکست وجود دارد.

فواید سوشیال بوکمارک ها به طور خلاصه به شرح ذیل است:

  • دریافت بک لینک های دائمی بدون نیاز به تمدید از صفحاتی با پیج رنک و پیج اتوریتی بالا
  • ساختن لینک های ورودی مرتبط با کلمه کلیدی
  • معرفی مستقیم وب سایت، کالا یا خدمات به بازدید کنندگان 
  • مشتریان و دنبال کنندگان جدید را جذب می کند
  • کمک می کند تا مردم کسب و کار مورد نظر را پیدا کنند
  • ترافیک بیشتری به سمت وب سایت هدایت خواهد شد.
  • نمایش اهمیت لینک سایت مورد نظر به گوگل و موتورهای جستجو گر
  • داشتن بک لینک معتبر و دائمی و یا با مدت زمان طولانی

مهم: اگرچه کسب و کار شما به شبکه های اجتماعی نیاز دارد اما لزومی ندارد در تمامی آنها حضور داشته باشید! در واقع سوشیال بوکمارک ها نیاز به اکانت شبکه های اجتماعی مورد نظر ندارند.

گروه ما با دانش تخصصی خود و با دارا بودن بزرگترین گروه کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف، برترین و با کیفیت ترین این خدمات را برای شما فراهم کرده و رضایت شما را در این امر جلب خواهد کرد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از انجام کار یک فایل اکسل حاوی بک لینک های تهیه شده برای بررسی خدمت شما ارسال خواهد گردید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Signal Group