توضیحات کاره

لینک ها مهمترین عامل معتبر شدن یک سایت ، از دید موتور های جستجو هستند. این حد از اهمیت نشان از این دارد که همه رقبای شما هم برای دریافت اعتبار و کسب رتبه های بالای دیگران ، سعی در گرفتن بک لینک دارند ؛ پس برنده ی این بازی کسی است که بک لینک های قوی تری بگیرد. برای این کار یا باید همپای رقبایتان ، مبالغ زیادی را بر روی دریافت بک لینک های با کیفیت سرمایه گذاری کنید ، یا باید خیلی حرفه ای باشید و از تکنیک های بهتری استفاده کنید تا بهره وری قابل قبولی داشته باشید.

در این کاره ، یک کمپین لینکسازی انبوه ، با تکنیک های خاصِ سرچ ریزالت پیج فارسی برای شما اجرا می شود. لینکسازی این کاره تماماٌ در شبکه خصوصی (pbn) انجام می شود. لینکهای شبکه ای برای شما مشخصاً قابل دیدن است ، اما رقبای شما به هیچ وجه قادر به دیدن آن در بک لینک چکر ها (مثل moz.com و ahref.com) نیستند و این یک امتیاز مثبت برای شماست که یک قدم شما به جلو حرکت می دهد.

 این سرویس یکی از قویترین سرویس های لینکسازی است که بعضاً از هفته ی اول نتایج قابل ملاحظه ای بر روی تارگت  پیج  شما می گذارد و بعد از ماه اول به وضوح رتبه های شما را جا به جا می کند.

به طور دقیق در این کاره برای شما خدمات زیر صورت می پذیرد :

1- بررسی دقیق و حرفه ای تارگت پیج از تمامی جنبه های داخلی - تکنیکال - آف پیج و ارائه ایده های بهبود وضعیت

2- ثبت 10 رپورتاژ فارسیِ HQ در PBN قدمت دار و معتبر که بصورت مداوم سایتهای مجموعه آن آپدیت می شوند. همه ی رپورتاژ ها دائمی هستند. استراتژی انجام کمپین تماماً به عهده ماست ؛ رپورتاژ ها طی 3 مرحله و در 3 روز درج می شوند. تمامی رپورتاژ ها از تولید محتوای یونیک و اختصاصی ، به همراه سئوی محتوایی به صورت رایگان بهره مند هستند که مشمول هیچ هزینه ی اضافی نیست. در صورت درخواست ، از محتوای ارسال شده کارفرما برای درج رپورتاژ ها استفاده می شود (احتراماً قید می شود که به دلیل حفظ کیفیت شبکه خصوصی ، از پذیرش متون کپی شده معذوریم)

3-ثبت بیش از 2230 بکلینک فالو و قدرتمند از شبکه خصوصی و 100% انحصاری. در این بخش کمپین ، طی 3 مرحله ، بک لینک ها ثبت و در 3 مرحله ی دیگر همگی بازبینی و ارزیابی می شوند تا از کیفیت و اثرگذاری صحیح آن اطمینان حاصل شود. این بخش از کاره بسیار نیازمند احتیاط و دقت متخصص سئو است زیرا قدرت بسیار بسیار زیادی دارد که برای اثرگذاری مثبت باید با ظرافت انجام شود. همه ی بک لینک های این مرحله فالو هستند و همه ی اعتبار سایت لینک دهنده را به سایت شما منتقل می کنند. همچنین تمامی لینک های این مرحله فقط برای خود شما و در سرچ کنسول مخصوص به خودتان قابل رویت هستند و رقبا به هیچ وجه متوجه استراتژی لینک بیلدینگ شما نخواهند شد. این مرحله رنک نهایی صفحات سایت شما در SERP را تعیین می کند. هزینه جایگاه این بکلینکها برای 2 ماه در این کاره لحاظ شده است ؛ تمدید برای دوره بعدی ، مشمول 80% تخفیف است.

اجرای تمامی این کمپین بصورت دستی و توسط نیروی متخصص خبره انجام می شود و به هیچ وجه اسپمینگ نیست.

توجه : هرچند تاثیر این پکیج را در روز های اول می توانید ببیند ، اما توجه داشته باشید این کمپین لینکسازی ، یک کمپین بلند مدت است. به دلیل قدرت بالایی که این کمپین در انتقال اتوریتی به سایت شما دارد ، باید در زمان استاندارد و کافی انجام شود تا بهترین تاثیر را از آن بگیرید و فقط سیگنال های مثبت را دریافت کنید.

قیمت این کاره برای مدت کوتاهی شامل تخفیف 43 درصدی است. قیمت اصلی 300 هزارتومان است که در حال حاظر سفارشات با 170 هزارتومان قابل انجام است

================================

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

لطفا توجه داشته باشید که بک لینک ها ممکن است در گذر زمان حذف گردند

لینک های ایجاد شده در این کاره ممکن است خیلی دیر در موتورهای جستجو ایندکس شوند و یا قابل ایندکس نباشند.

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های گیل سئو