توضیحات کاره

دنیای امروز با شبکه های مجازی گره خورده است و فرصت مناسبی برای همه افراد شده تا بدون نیاز به جا و مکان بتوانند سرویس ها و خدمات خود را به دیگران معرفی کرده و درآمدزایی کنند.

در اینستاگرام کاربران اصولا در بازدید از هر پروفایل ابتدا به تعداد فالوورهای آن پیج نگاه کرده و تصمیم به فالوو کردن یا نکردن میگیرند.

ضمن آنکه تعداد بالای فالوور در کنار لایک و ویو میتواند شانس شما را برای دیده شدن در صفحه Explorer اینستا ( صفحه اولیه ) و جذب فالوورهای بیشتر بسیار بالا ببرد.

در این راستا میتواند از سرویس افزایش فالوور ما استفاده کنید و به پیشرفت خود تسریع ببخشید

ویژگی ها :

- ارزانتر از همه جا ( کافیست قیمت های ما را با دیگران مقایسه کنید )

- کیفیت بالای فالوورها ( فالوورها تلفیقی از فالوورهای فیک و واقعی هستند که به همین دلیل ریزش بسیار پایین تری نسبت به فالوورهای سکه ای و خارجی و ... ) دارند .

دقت کنید فالوور واقعی فعال فقط از راه تبلیغات در پیج های بزرگ و فعالیت خوده شما قابل دریافت هستند ، با خودتان بگویید فلان سایت که زده 1000 فالوور واقعی اینستا میده چطور دقیق این تعداد از فالوور رو به شما تحویل میده اونم در چند ساعت و یک روز !! 

از طرفی در کمال خوش بینی و ساده پداری چند درصد احتمال داره این فالوورهای واقعی که به پیج شما اضافه شدن از مطالب و موضوع پیج شما خوششون بیاد و اون رو آنفالو نکنن ؟!

- ایرانی بودن فالوورها  ( ایرانی بودن فالوورها حتی در صورت فیک یک مزیت بزرگ حساب میشود چرا که این فالوورها در ربات های مختلف مشغول لایک و کامنت هم هستند در نتیجه بصورت زنجیروار و ناخواسته به افزایش رتبه و محبوبیت پروفایل شما کمک میکنند )


*** برای اضافه کردن فالوور تنها آیدی اینستاگرام خود را وارد کنید ( نیازی به پسورد و دیگر اطلاعات نیست )
** پیج شما در مدت سفارش باید در حالت Public و عمومی باشد

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

حتما آیدی اینستاگرام خود را در سفارش ذکر کنید و از تغییر دادن آن تا پایان سفارش خودداری کنید ، بعد از اتمام سفارش اسکرین شاتی از قبل و بعد از سفارش برای شما ارسال خواهد شد

  • نوع فالوورها: فیک (غیرواقعی)، واقعی
  • موقعیت جغرافیایی فالوورها: ایرانی
  • فعالیت ممبرها: فعال، غیرفعال
  • نوع فالوورها: فیک (غیرواقعی)، واقعی
  • موقعیت جغرافیایی فالوورها: ایرانی
  • فعالیت ممبرها: فعال، غیرفعال

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

برای انجام این کاره به طور ترکیبی از سرور و نرم افزار های سکه ای استفاده می شود

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های seensazan