توضیحات کاره

در دنیای امروزی که رقابت هر روز در میان صاحبین وب سایت ها بیشتر از روز قبل می شود،هر کس تلاش میکند در فضای کسب و کار جایگاه خود را بیابد.سئو یکی از راهکار های رقابتی برای پیدا کردن جایگاهتان در میان تمام این کسب و کار هاست.

سئو محتوا یکی از مباحثی است که با توجه به پیشرفت های روز به روز الگوریتم های گوگل و ربات های گوگل بیش از پیش در میان صاحبین وب سایت و وب مستر ها اهمیت پیدا کرده است.اینکار با توجه به پیچیدگی و ظرافت هایی که دارد امروزه به یک امر وقت گیر و تخصصی تبدیل شده است.

تولید محتوا سئو شده برای کسانی که تمام وقت در تلاشند تا کسب و کاری بهتر داشته باشند مسئله ایست بسیار با اهمیت که هرگونه خرجی برای آن هزینه نیست و صرفا میتوان آن را سرمایه گذاری دانست.

من با توجه به تجریه ای که در این زمینه دارم میتوانم محتوای بسیار خوبی را برای شما عزیزان در کمترین زمان ممکن آماده کنم.هر نوع قلمی که بخواهید (کتابی، خیابانی،خودمانی) سئو شده یا نشده میتوانید کار را به بنده بسپرید و با خیالی آسوده از آن بهره مند شوید.

انواع تولید محتوایی که من میتوانم برای شما انجام بدهم:

  1. محتوای تالیفی
  2. محتوای ترجمه شده
  3. محتوای بازنویسی
  4. محتوای چکیده نویسی (content curation)

قیمت هایی که اعلام شده در ارتباط با محتوای عمومی است و در صورتی که محتوای تخصصی و یا علمی میخواهید قیمت ها متفاوت خواهند بود.پیش از ثبت سفارش حتما با من همانگ کنید.

توجه: نوشتن یک محتوای کامل و سئو شده تضمینی بر حضور شما در صفحه ی اول گوگل نیست.اگر بگوییم سئو 100 فاکتور دارد، کمتر از 10 مورد آن به سئوی محتوا مربوط می شود.

پ.ن: درصورتی که کلمه ی کلیدی را به عنوان هدف مد نظر دارید و قصد دارید و یا قصد دارید لینک سازی داخلی انجام دهید میتوانید آن را نیز سفارش دهید.باز هم تاکید میکنم پیش از سفارش حتما با من هماهنگ کنید.

هزینه تولید محتوای سایت:

هر کلمه محتوای باز نویسی سئو شده: 60 تومان

هر کلمه محتوای تالیفی سئو شده: 80 تومان

برای لینک سازی داخلی هر محتوا بین 2500 تا 10000 تومان به هزینه ها اضافه می شود.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  • محتوای سئو شده با موضوع مد نظر شما
  • تولید محتوای سایت شما در کمترین زمان ممکن
  • لینک سازی داخلی در صورت نیاز شما
  • افزودن تصاویر و سئوی عکس (در صورت نیاز شما)
  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

سفارش گیری این کاره متوقف شده است.
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.