توضیحات کاره

ایا تا حالا از خودتان سوال کردید که مردم روزانه چند ساعت از وقت خودشان را در اینترنت و فضای مجازی می گذرانند؟یا خود شما! در شبانه روز چند ساعت در فضای مجازی فعالیت می کنید؟ خب خیلی مشخص است که هر چه جلوتر می رویم استفاده مردم از اینترنت یا فضای مجازی بیشتر می شود.

افراد هر روز جستجو های زیادی در گوگل می کنند! در تلگرام و اینستاگرام فعالیت می کنند و غیره.آمار رسمی کشورمان را که قبول دارید؟ آمار خبرگذاری کشورمان می گوید هر فرد ایرانی به طور میانگین ۷ ساعت از روزش را در فضای مجازی فعالیت می کند.

حالا که فهمیدید چقدر از افراد هستند که در اینترنت و فضای مجازی فعالیت دارند،چرا برخی از این افراد را جذب خدمات و محصولات خودمان نکنیم؟

ما می توانیم در هر شغلی که داریم یک وبسایت حرفه ای داشته باشیم و هر محصول و خدماتی که داریم را در آن معرفی کنیم و از آن درآمد عالی داشته باشیم.پس در دنیای اینترنت می توانیم مغازه(سایت) ای قدرتمند بسازیم و خدمات خود را به افراد جهان معرفی کنیم.

من با چهار سال تجربه در زمینه طراحی انواع سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، خبری ، شخصی ، استارتاپی و ... می تونم یک سایت حرفه ای برای شما طراحی کنم تا شما هم در این دنیای آنلاین ، کسب و کاری پرسود را برای خودتان ایجاد کنید.

در واقع صفر تا صد راه اندازی یک وبسایت رو میتونم برای شما عزیزان انجام بدم.(البته با قیمت بسیار مناسب)

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک وبسایت زیبا و شکیل با امکانات حرفه ای و کامل
بسته نصبی آسان که با نصب آن یک سایت آماده را دریافت می کنید!
ثبت سایت و برند شما در گوگل
 

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های sajadkabolian