توضیحات کاره

قیمت گذاری بر اساس سختی کلمات کلیدی مد نظر شما گذاشته می شود و این کار به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. توجه کنید که کلماتی مانند "خرید گوشی" و "خرید لپ تاپ" جزو سخت ترین کلمات، و کلماتی بلندی (long tail) مثل "بهترین دندانپزشک کامپوزیت در تهران" یا "چاپ تقویم فوری در شیراز" جزو کلمات آسان محسوب می گردند. به صورت کلی استراتژی سئو:

1- با توجه به شرایط فعلی شما

2- بودجه مد نظر شما 

3- مدت زمان مد نظر برای رسیدن به کلمه کلیدی (شش ماه، یکسال و دوسال به بالا) 

طراحی شده و بهترین کلمات با نرخ تبدیل بالا (تبدیل کلیک به فروش) و نرخ کلیک بالا  انتخاب شده و نحوه تولید محتوای اصولی و ریپورتاژ و... کاملا در آن در نظر گرفته شده است. حتی اگر خود شما هم تا حدودی با سئو آشنا هستید این می تواند نقشه راهی برای کار کردن روی وبسایت خودتان باشد.

به نکات زیر توجه کنید:

1- اگر صاحب کسب و کار و یا مدیر عامل یا مدیر دیجیتال مارکتینگ و یا شرکتی هستید، این استراتژی می تواند نقشه راه پرسنل و شرکت شما باشد و به مرور زمان با تکمیل کردن آن و گزارش گیری از پرسنل به اهداف مد نظر دست پیدا کنید.

2- قیمت این نوع استراتژی توسط شرکت های دیجیتال مارکتینگ و یا سایر افراد در این حوزه و با این سابقه کار بسیار بالاتر از این است اما شما بعد از تهیه این استراتژی متوجه کیفیت آن شده و با مقایسه با قیمت شرکت های دیگر خودتان می توانید قضاوت کنید.

قیمت استراتژی سئو ( استراتژی اولیه ) به شرح زیر است:

1- پلن A شامل (آنالیز کامل رقبا،تجزیه و تحلیل فرصت ها و خطر ها، آنالیز کامل سایت کارفرما (سئو تکنیکال، UX ,UI )، کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار، نحوه تولید محتوای بلاگ و برنامه ریزی آن (کمیت و کیفیت مورد نظر برای بلاگ)، میزان ریپورتاژ مورد نیاز برای سایت و سایت های مد نظر برای ریپورتاژ، نکات طلایی و مهم) قیمت: 200 هزار تومان 

زمان تهیه استراتژی: 7 الی 10 روز

2- پلن B شامل (آنالیز کامل رقبا، آنالیز کامل سایت کارفرما، کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار، میزان ریپورتاژ مورد نیاز برای سایت و آنالیز کامل سایت کارفرما، بیان نکات اصلی و خطوط قرمزها در وبسایت کارفرما) قیمت 100 هزار تومان

زمان تهیه استراتژی: 7 الی 10 روز

توجه داشته باشید که شما نیز می توانید با ارسال کلمات کلیدی مد نظر قیمت دریافتی بنده رو برای بالا آوردن اون کلمه استعلام بگیرید. این قیمت اولیه بنده برای شروع کار در سایت انجام میدم هستش و باور کتند اصلا هیچ پولی در قبال خدماتی که دریافت می کنید نیست:) 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

برای پلن A : 

1- یک فایل کامل اکسل شامل آنالیز رقبا ( حداقل 5 رقیب اصلی) که شامل تب هایی مثل آنالیز SERP, کلمات کلیدی تاپ، بک لینک ها و....

2- یک فایل اکسل شامل کلمات کلیدی کسب و کار، میزان ریپورتاژ مورد نیاز و زمان بندی آن

3- یک فایل شامل برنامه ریزی بلاگ و نحوه تولید محتوا و عناوین مد نظر

4- یک فایل ورد شامل آنالیز شرایط فعلی وبسایت کارفرما و نکات مد نظر جهت بهبود آن است.

 

برای پلن B: 

1- یک فایل کامل اکسل شامل آنالیز رقبا ( حداقل 2 رقیب اصلی) که شامل تب هایی مثل کلمات کلیدی تاپ، بک لینک ها و....

2- یک فایل اکسل شامل کلمات کلیدی کسب و کار و همراه با نحوه تقسیم آن در سایت، میزان ریپورتاژ مورد نیاز

3- یک فایل ورد شامل آنالیز شرایط فعلی وبسایت کارفرما و نکات مد نظر جهت بهبود آن است.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های saeidesmaili2020