توضیحات کاره

با تشکر از انتخاب شما برای بهره‌برداری از خدمات تبلیغاتی ما، تجربهٔ بی‌نظیری را در دنیای تبلیغات آنلاین تجربه کنید. ما با افتخار به شما ارائه می‌دهیم:

جرفه‌ای کمپین گوگل ادز: بهینه شده و کارآمد

آیا تمایل دارید برند خود را در قلب تلاطم تبلیغات آنلاین جا بیاندازید؟ ما اینجا هستیم تا راهی را برای شما باز کنیم. با استفاده از تخصص و دانش تیمی ما، جرقه‌هایی برای کمپین گوگل ادز شما ایجاد می‌کنیم که به تبلیغات شما زندگی می‌بخشد. بهره‌وری بیشتر با هزینه‌های کمتر؛ همین چیزی است که ما به شما ارائه می‌دهیم.

کلید به تجارت موفق: کلمات حرفه‌ای و گروه‌های تبلیغاتی هدف‌مند

ما به عنوان همراه شما در این مسیر، کلماتی را برای تبلیغاتتان انتخاب خواهیم کرد که به درستی و با دقت به جمع‌آوری اطلاعات از کسب‌وکار شما مرتبط می‌شوند. گروه‌بندی‌های تبلیغاتی همگام با نیازهای شما خواهند بود تا تبلیغاتی موثر و هدف‌مند ایجاد کنیم.

اکستنشن‌ها: جلوه‌گرایی و توجه‌جلبی به تبلیغاتتان اضافه کنید

اکستنشن‌ها به شما امکان می‌دهند تا ارزش و خدمات خاصی که ارائه می‌دهید، به صورت مستقیم در تبلیغاتتان به نمایش بگذارید. با استفاده از این ابزارها، تبلیغات شما چشم‌نواز تر، جذاب‌تر و بازدهی‌تر خواهد بود.

بازرگانی شما در خدمت انتخاب‌های شماست: انتخاب عبارات تجاری بهترین

با پنل مدیریتی خود، شما می‌توانید از بین بهترین عبارات تجاری انتخابی‌تان برای تبلیغ نویسی استفاده کنید. این عبارات تجاری با توجه به ماهیت کسب‌وکارتان انتخاب می‌شوند و تنظیمات لازم برای آن‌ها توسط تیم ما انجام می‌شود.

از صفحه‌ی اول گوگل خود به نمایش بیاورید

هدف ما جلب توجه مخاطبان شما است. با انتخاب ما به عنوان همکاری تبلیغاتی، شما به راحتی می‌توانید تبلیغات خود را در صفحه‌ی اول گوگل به نمایش بگذارید و بیشترین بهره را از تبلیغات آنلاین خود کسب کنید.

از این به بعد، به ما اجازه دهید راه شما را به سمت موفقیت هدایت کنیم. برای شروع، آدرس سایت و لیست کلمات کلیدی کسب‌وکارتان را ارسال کنید. ما منتظریم تا به کمک شما برای رسیدن به اهداف تبلیغاتیتان بیشترین تلاش را کنیم.

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

شما یک پنل ادوز کاملا حرفه ای و بهینه شده تحویل می گیرید که فقط نیاز به مدیریت داره  
جالب اینجاست که مدیریتش هم کامل به شما آموزش داده میشه 
و علاوه بر اینها هر وقت هر سوالی داشتید می تونید بپرسید 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    تحقیق کلمات کلیدی +7 روز +1,000,000 تومان
    مدیریت پنل برای هفت روز (می توانید چندین هفته را سفارش دهید) +7 روز +700,000 تومان
    برای راه اندازی کمپین بهینه شده و حرفه ای ادز   در 4 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.