توضیحات کاره

سلام دوست من

از وقتی که یادم میاد، ویراستاری می کردم. چون پدرم در این کار هستند، از بچگی با این کار بزرگ شدم و همیشه کمک کار پدرم بودم تا یواش یواش فوت و فن کار را یاد گرفتم. بعدها زیر نظر مؤسسه «ویراستاران» آموزش دیدم تا به صورت حرفه‌ای این کار را انجام بدم.

سیر کار ویرایش به این صورت است:

پیش از دیدن متن، به‌هیچ‌وجه نمی‌توانم قیمت و زمانِ کار را بگویم. برای قیمت‌گذاری ویرایش هر متن، ابتدا چند صفحه از جاهای مختلف متن را می‌بینم و پس از صحبت با سفارش‌دهنده و فهم انتظار او، قیمتی می‌دهم و توافقی پیش می‌رویم. به‌هیچ‌وجه بدون دیدن متن نمی‌توانم دستمزد و زمان بگویم.

پس از بررسی متن، توضیحی برای شما می‌فرستم که گویای این جنبه‌هاست:

۱. ارزیابی ویرایشی متن شما؛

۲. دستمزد کار؛

۳. زمان تقریبی ویرایش آن.

ملاک برای تعیین قیمت، تعداد کلمه است، نه تعداد صفحه. چون تعداد صفحه نسبی است و ناعادلانه.

هزینه ویراستاری برای هر واژه ۲۴ تومان است، یعنی یک صفحۀ پُر و استاندارد که ۲۵۰ واژه دارد، ۶۰۰۰ تومان. مطمئن باشید این ملاک برای شما به‌صرفه است؛ زیرا صفحه‌ای پر و کامل در نظر گرفته می‌شود، نه صفحه‌های تایپیست‌های غیرحرفه‌ای!

 در فرآیند ویرایش چه می‌کنم؟

۱. ویرایش صوری: رفع غلط‌های املایی، یکدستی املای واژه‌های، ‌تکمیل ارجاع‌دهی، تنظیم نشانه‌های سجاوندی، مرتب‌سازی کتابنامه، فارسی‌کردن اعداد، تنظیم‌ فاصله‌ها و نیم‌فاصله‌ها.

۲. ویرایش زبانی: جانشینیِ واژه‌های ناآشنا با واژه‌های آشنا، رفع حشو، اصلاح خطاهای منطقی و گره‌های عقلانی، تبدیل ساختارهای رایج در گویش‌ها و لهجه‌ها به فارسی معیار، فارسی‌سازیِ تعابیر و ساختارهای بیگانه، پاکیزه‌نویسی و گویا و روان‌سازی نوشته.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل ورد ویرایش شده

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از ویراستاری انجام شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های SaberBadiee