توضیحات کاره

 یک پیشنهاد فوق العاده برای کسب و کار‌های کوچک

دیگر نگران تعداد کم بازدید کنندگان از وب سایت خود و ورود افراد از طریق گوگل نباشید ما برایتان پیشنهاد ویژه داریم.

شاید شما از آن دسته افرادی هستید که بسیار روی کسب و کار خود تلاش میکنید اما به نتیجه نمیرسید. شاید شما دوست دارید بدانید دلیل رشد رقبایتان چی هست؟ شاید شما هم هزینه های زیادی برای سایت انجام داده اید و هیچ تاثیر مثبتی نداشته است.

دوست دارید خیلی سریع بازدید سایتتون افزایش پیدا کنه و صفحه اول گوگل باشید؟ دوست دارید صدای لذت بخش زنگ خوردن تلفن شرکتتون رو بشنوید و این گفتگو برای خرید خدمات شما باشد؟ دوست دارید رقبا از از وجود شما ترس داشته باشند؟ دوست دارید که الکسا خود را ارتقا بدید و جز سایت های برتر ایران باشید؟

شما می توانید برای اینکه سریع به نتایج دلخواهتان برسید باید از ابزارهایی برای بهینه سازی موتور های جستجو استفاده کنید. هزینه های بالای این ابزار و حتی آموزش کار با این ابزار های خودش یک پروسه طولانی مدت است. جای نگرانی نیست ما اینجاییم تا این خدمت را برای شما فراهم کنیم.

ما میتونیم سایت رقبا شما را با چندین ابزار سئو حرفه ای تحلیل و دلیل رشد آن ها روی کلملاتی که بازدید سایتشان را افزایش میدهند به شما اطلاع دهیم تا شما هم از این قافله عقب نمانید و رشد سریع و چشمگیری داشته باشید.

هزینه ای که برای این خدمت بزرگ میکنید = خرید یک ساندویچ. شما با هزینه برای این خدمت یک سرمایه گذاری عالی برای کسب و کار خود کرده‌اید.  

یک هدیه ویژه با ارزش بیش از 300000 هزار ریال برای خریدارانی که به تازگی از خدمات ما استفاده میکنند اهدا خواهد شد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل شامل کلمات کلیدی سایت مورد نظر به صورت مرتب(بر اساس جذب ترافیک سایت)

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های رزم دیده