توضیحات کاره

کتاب فرمول داماد بیل گیتس کتابی که به شما تغییر کردن را می آموزد

اگر یک کتاب خوان حرفه­ای باشید، حتما نام  کتاب­های انگیزشی فراوانی را می­دانید و شاید بسیاری از آن ها را نیز مطالعه کرده باشید. کتاب فرمول داماد بیل گیتس یکی از موفق ترین کتب انگیزشی در حوزه کسب موفقیت و ثروت است که توسط یک نویسنده موفق ایرانی به نام سهیل خوش باطن به رشته تحریر در آمده است. خوش باطن برای نوشتن این کتاب قریب به 12 سال زمان گذاشته است تا بتواند به یادآوری و نگارش خاطرات تلخ و شیرین خود بپردازد!

نیت اصلی این کتاب هدفمند کردن خواننده و ترغیب او برای تلاش در راستای رسیدن به خواسته هایش است. چرا که هدفمندی باعث تغییر و تعالی انسان می­شود. این کتاب به خواننده می­آموزد که چگونه از ابزار مختلف ماننده صبر، اراده، تلاش و… برای رسیدن به اهداف خود بهره ببرد. همچنین این کتاب به شما شجاعت و ریسک پذیری را می­آموزد. درواقع اولین جمله­ای که درست در روی جلد کتاب با آن مواجه می­شوید، این است: “اگر زمین را ترک نکنید، هرگز نمی­­­­توانید پرواز کنید.”

درباره کتاب فرمول داماد بیل گیتس

یکی از بهترین ویژگی های کتاب سهیل خوش باطن، سبک داستان گونه آن است. در واقع خواننده بدون هیچ گونه احساس خستگی، در حالی که با اشتیاق به مطالعه خاطرات و داستان­ها مشغول است، می­ آموزد که با هوشمندی، تلاش و نترسیدن از شکست­ ها می­توان بالاترین قله­ های موفقیت را فتح کرد. جالب­تر آنکه این داستان­ها و خاطرات کاملا واقعی هستند! همچنین در طی این داستان­ها خواننده متوجه می­شود که با به کارگیری  روش­های بسیار ساده، میتواند به راه اندازی کسب­ و کاری کوچک و موفق منجر شود. همچنین برای رسیدن به موفقیت نیازی به ثروت فراوان یا حتی تحصیلات دانشگاهی نیست!

کتاب فرمول داماد بیل گیتس با زبانی ساده که این روزها کمتر در کتابهای انگیزشی دیده میشود و به دور از لغات عجیب و اصطلاحات انگلیسی، نوشته شده است. سادگی و بی ­آلایشی این کتاب باعث بوجود آمدن یک ارتباط دوستانه میان مخاطب و خواننده می شود. گویی یک دوست، با تعریف خاطرات خود قصد دارد درسی ارزشمند به ما بدهد.

فرمول داماد بیل گیتس در ده فصل نوشته شده است و در انتهای آن می­توانید یک جمع بندی خلاصه و کلیدی از مطالب کتاب را بخوانید. همچنین در بخش ابتدایی کتاب می­توانید از مقدمه کتاب به قلم دکتر محمد مهدی روحانی مدرس کسب­ و کار، سخن دکتر احمد حلت رئیس بنیاد سخنرانان ایران و دکتر شهرام اسلامی  روانشناس نیز بهره مند شوید.

کتاب فرمول داماد بیل گیتس رمز رسیدن به موفقیت­های بزرگ، چگونگی تغییر شغل، روش صحیح مطالعه و جمع آوری اطلاعات، شیوه درست راه اندازی یک سازمان، ترفندهای رویارویی با مشتری، فرمول استخدام سریع وآسان در موقعیت های شغلی عالی، راه سرمایه گذاری آن هم بدون پول،  روش­های بازاریابی و فروش موفق، ایجاد نقطه عطف در زندگی و فرمول ویژه داماد بیل گیتس را به صورت خلاصه، قابل درک و کارآمد به ما می­آموزد تا با بهره گیری از این دانش برای خود و دیگران زندگی پربار، هدفمند و البته موفقی بسازیم و در جامعه­ای موفق­تر زندگی کنیم.

سخن دکتر احمد حلت: «دکتر اریکسون در کتاب قصه‌درمانی خود زیباترین و اثرگذارترین روش انتقال مفاهیم دشوار را داستان و قصه می‌داند. نویسنده خوش ذوق کتاب حاضر، سهیل نازنین در قالب یک قصه‌ی جذاب، جادوی هدف گذاری را به رشته تحریر درآورده است. شخصا وقتی کتاب را در دست گرفتم دلم نیامد آن را زمین بگذارم و با آن همراه شدم. نویسنده‌ی این کتاب با همه‌ی توان خود بسیار زیبا و اثرگذار توانسته است به همه‌ی کسانی که در پیچ‌وخم زندگی گم شده‌اند راه را نشان دهد. می‌گویند جوانی به دفتر هواپیمایی رفت و به متصدی آنجا گفت: یک بلیط به من بدهید. خانم کارمند لبخندی زدو گفت: مقصدتان کجاست؟ چه زمانی مایل بهسفر هستید و… و باز در خاطرم هست که آلیس و گربه در کتاب آلیس در سرزمین عجایب دیالوگ زیبایی داشتند؛ آلیس از گربه پرسسد: حالا از کدام راه برویم؟ گربه گفت: کجا می‌خواهی بروی؟ آلیس جواب داد: نمی‌دانم! و گربه به صراحت گفت: اگر ندانی کجا می‌خواهی بروی فرقی نمی‌کند از چه راهی بروی. من به همه‌ی جویندگان راه موفقیت، کتاب “فرمول داماد بیل گیتس” را توصیه می‌کنم باشد که سریع‌تر به هدف‌هایشان برسند.»

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

لینک خرید کتاب فیزیکی

فایل pdf کتاب

نوع محتواهای ارسالی: متنی (pdf یا word)،  
حجم کل محتوای ارسالی: 11.0MB

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های qvm.zamni1363