توضیحات کاره

مدیریت اکانت اینستاگرام به وسیله ربات 
جذب فالوئر واقعی و هدفمند متناسب با نوع کسب و کار و هدف پیج شما
مدیریت به مدت یک ماه

 


بسیاری از دوره های دیجیتال مارکتینگ و کارآفرینی از آمارها و ارقام رویایی فروش در شبکه های مجازی و فروش راحت و بی دردسر در اینستاگرام صحبت میکنند .

اما بین صحبت تا اتفاقی که واقعا می افتد راه درازی وجود دارد.  

بسیاری افراد فکر میکنند به محض ساخت یک پیج اینستاگرام و قرار دادن چند عکس در آن فروششان چندین برابر میشود در حالی که روزها میگذرد و با دیدن اینکه تقریبا هیچ اتفاقی نمیفتد اشتیاقشان را از دست میدهند و ... 

 

حتمامتوجه هستید که فروش اینترنتی فقط گذاشتن عکسهای مرتب وزیبا در پیج نیست وتا وقتی کسی این عکسها رونبیند منجر به افزایش فروش نمیشود . 


بسیاری افراد با هدف افزایش فروش،  پیج زیبایی میسازند وعکسهای حرفه ای قرار میدهند اما  بسیاری از این عکسها حتی یک لایک هم نمیخورند یا بسیار کم لایک میخورند
این نشان میدهد پیج  در مرحله ای هست که باید تبلیغ شود تا افراد بیشتری بتوانند ببینند . 
 

درست مثل این است که شما یه مغازه با ویترینی فوق العاده زیبا وسط کویری که هیچکس رد نمیشه بسازید هرچقدر هم ویترینتون زیبا باشه کسی نمیدونه مغازه شما حتی اونجا وجود داره !

 

کاره ای که ما درنظر گرفتیم برای شما ،مدیریت اکانت اینستاگرام شما
به وسیله ربات هست 


به این صورت هست که شما یوزرنیم و پسورد اکانتتون رو در اختیار ما میگذارید و ما یک ربات را روی اکانت شما فعال میکنیم 
این ربات مشکلی برای اکانت شما به وجود نمی آورد و کاملا امن هست. 
مابا توجه به نوع کار شما و مشتریان و مخاطبان هدف شما ، ربات رو تنظیم میکنیم تا پیج افرادی که به پیج شما علاقمندند رو فالو و لایک کند. 
این عمل باعث میشه افرادی که علاقمند پیج شما هستند با صفحه و کسب و کار شما آشنا شده و شما را متقابلا فالو کنند. 

باید توجه داشته باشید که فالوئرهای جذب شده در این روش کااملا واقعی و هدفمند هستند. 

ضمنا ما خودمان وظیفه مدیریت اکانت و سرعت عملیات و تحقیقات بازار را انجام میدهیم بنابراین شما میتونید با خیال راحت کل کار مدیریت اکانت را به ما بسپارید تا ما با توجه به تجربه خودمان ، بهترین نتیجه را برای شما به دست بیاوریم.

 

این روش در واقع موضوع پیچیده ای نیست . هر شخصی میتواند مشتری های احتمالی که علاقمند به کسب و کارش باشند را پیدا کرده و پیج آنها را به صورت دستی فالو ولایک کند وبرای آنها کامنت ارسال کند . اما واقعیت این هست اغلب پیج ها، پیجهایی کاری هستند واغلب فروشگاههایی هستند و طبیعتا یک فروشنده آنقدر سرش خلوت نیست که کل روز را مشغول فالو و لایک دیگران باشد. 
از طرف دیگر مورد دیگری که وجوددارد اینستاگرام برای فعالیت ها محدودیتهایی در نظر گرفته و نمیتوان با سرعت زیاد و مستمر فالو یا لایک انجام داد و منجر به مسدود شدن اکانت میشود. 
اما استفاده از ربات کمک میکند که فعالیت ها به طور منظم در شبانه روز و با حفظ تایم بندیمناسبی که باعث محدودیت اکانت نشود، انجام شود وتنها لازم است هدفهای مورد نظر به اکانت داده شود وروی فعالیت آن نظارت صورت گیرد و همه کارها به طور شبانه روز و با امنیت کامل انجام میشود ونیازی نیست وقت اضافه از مدیر پیج گرفته شود .

تفاوت سرویس مدیریت اکانت ما با دیگر سرویس ها: 
بهتر است بدانید تفاوت سرویسی که ما ارائه میدهیم با رباتهای دیگر این است که ما تحقیقات را به طور کامل و طبق تجربه خودمان انجام میدهیم و نظارت کامل بر انجام فعالیتهای ربات وجود دارد تا بهترین نتیجه حاصل شود . 
همچنین ما برای ربات ارسال کامنت و دایرکت انجام نمیدهیم زیرا این موارد به شدت اسپم بوده و نتایجی عکس دارد. 
برای مثال فرض کنید یک پیج برای ۱۰۰۰ عکس کامنت میگذارد که "چه قشنگ " یا "چه عالی" حال فرض کنید شخصی عکس راجع به موضوعی ناراحت کننده مثل فوت خویشاوندانش پست کرده که این کامنت وضعیت ناراحت کننده ای ایجاد میکند. 
بنابراین ما ارسال کامنت و دایرکت را توصیه نمیکنیم

 

+ نکته اضافه
در صورتی که برای طراحی پست و استوری به صورت حرفه ای و گرافیکی احتیاج به کمک داشتید از افزودنی  سفارش دهید تا تیم حرفه ای طراحی پست های شما را به عهده بگیرند. ..

همانطور که میدانید بخش عظیمی از اعتماد افراد به عکسهای پیج و نظم و ترتیب و هارمونی رنگهای پیج برمیگردد . به قول معروف میگن مردم عقلشون به چششونه.  
در صورتی که برای پیجتون احتیاج به طراحی حرفه ای گرافیکی پست ها و استوری ها نیاز داشتید میتوانید از طریق افزودنی ها به صورت جداگانه سفارش دهید .

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

با سفارش این کاره شما یک ماه مدیریت اکانت دریافت خواهید کرد 
+ گزارش از بازدهی فعالیت ربات

  • نوع فالوورها: واقعی
  • موقعیت جغرافیایی فالوورها: ایرانی، بین المللی
  • فعالیت ممبرها: فعال

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های Parnian812