توضیحات کاره

بنده میتونم علاوه بر اینکه اینفوگرافی هایی منطبق با اصول طراحی اینفوگرافیک، تولید کنم بطوریکه مخاطبین شما با آن بخوبی ارتباط برقرار کنند، بلکه برای اینفوگرافی شما تولید محتوا کنم بدین صورت که شما فقط موضوع خودتون رو اعلام بفرمایید و طرح خود را با محتوایی عالی و کیفیتی خوب دریافت کنید.

برای سفارش ، دو روش وجود داره:

  1. شما طرحی اولیه از موضوع و مطلبتون رو به صورت دستی تهیه کنید که اطلاعات مورد نظرتون به صورت کامل در اون اومده باشه و عکس اون رو برای ما ارسال کنید. سپس ما اون رو به صورت کاملا شکیل و حرفه ای طراحی می کنیم و به شما ارائه میدیم. در صورت رضایت شما فرآیند سفارش تموم میشه و ما با افتخار و مشتاقانه منتظر سفارش بعدی شما می مونیم؛ اما در صورت عدم رضایت، 1 بار امکان اصلاح (غیر کلی) مطابق نظر شما به صورت رایگان وجود داره. در این روش قیمت پایه 40 هزار تومان و به ازای هر بار اصلاح غیر کلی (بیشتر از 1 بار) 10 هزار تومان است.
  2. شما موضوع و نوع دیاگرام یا چارت مورد نظر خودتون رو به همراه کلمات کلیدی مورد نظرتون در درخواست میارید و ما اون رو با تخصص خود طراحی و تولید محتوا می کنیم و به شما ارائه میدیم. تو این روش شما میتونید تا 1 بار به صورت رایگان درخواست اصلاح (غیر کلی) بدید. در این حالت قیمت پایه 58 هزار تومان و به ازای هر بار اصلاح غیر کلی (بیشتر از 1 بار) 10 هزار تومان است.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از تکمیل طرح فایل ها را در قالب ل TIF ، PDF و  JPG برایتان ارسال میشود.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    اینفوگرافیک ها با پاورپوینت طراحی می شود

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های p.vafaei