توضیحات کاره

طرحی لوگو های تصویری ، ترکیبی و لوگوتایپ

طراحی لوگو های حرفه ای با قیمت ارزان و مناسب و طراحی در کمتر از 3 روز

هدف طراحی لوگو حرفه ‌ای چیست؟

توجه نمایید که شما می‌توانید با ساخت لوگو های حرفه ‌ای برند خودتان را به افراد دیگر بشناسانید.

توجه نمایید که مهم ‌ترین هدف لوگو این است که شما به افراد دیگر شناسانده شوید. پس شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید که از یک لوگو بهره ببرید و لوگوی شما باید ویژگی ‌های منحصر به‌ فرد و مخصوص به خودش را داشته باشد و بتواند در کوتاه‌ ترین زمان برند شما را به افراد دیگر بشناساند.

همه ما روزانه با صد ها لوگو در ارتباط هستیم. اگر شما اطراف خود را نگاه کنید متوجه خواهید شد که با انواع مختلف لوگو های گوناگون محاصره شده‌اید.

اما کدام یک از این لوگو ‌ها توجه شما را به خودشان جلب کردند؟ کدام یک از آن‌ها به‌ طور کامل در ذهن شما باقی مانده‌اند؟ شما می‌توانید با دقت به این موارد متوجه شوید که اهمیت لوگو چقدر زیاد می‌باشد و لوگو ها چگونه توانسته‌اند که خودشان را در ذهن شما ثبت کند و یا حتی به این نکته توجه نمایید که برخی از آن ‌ها از برخی دیگر موفق ‌تر بوده‌اند و توانسته‌اند که راحت‌ تر در ذهن شما باقی بمانند.

پس اهمیت اصلی طراحی لوگو این می‌باشد که شما بتوانید برند و یا خدمات خود را به دیگران بشناسانید و در ذهن آنها ثبت شوید. توجه نماید که فرقی نمی‌کند برند و یا خدمات چه می‌باشد و شما در چه زمینه‌ای در حال فعالیت می‌باشید، شناساندن برند با استفاده از لوگو هایی که با خلاقیت طراحی شده‌اند می‌توانند در کمترین زمان برند شما را به افراد دیگر بشناساند. پس اگر می‌خواهید که در کسب‌ و کار خودتان پیشرفت ایجاد کنید به‌ هیچ‌ عنوان نباید اهمیت طراحی لوگو را نادیده بگیرید. 

ما پس از ثبت در خواست شما سه اتود (سه طرح) طراحی میکنیم که میتوانید از بین آنها یکی را انتخاب کرده و تایید نهایی کنید

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  • فایل PNG 
  • فایل موکاپ
  • فایل لایه باز

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های omidmahmoodi