توضیحات کاره

از 14 سالگی تا به امروز به یادگیری زبان انگلیسی مشغول بودم و میتوانم بگویم که تمامی مقالات خارجی که در دوران دانشگاه نیاز بود که ترجمه بشن،همگی را با دقت .و سرعت بالا و به تنهایی انجام دادم.قادر به ترجمه انواع متون شما چه عمومی و چه تخصصی هستم و برای شما بهترین نتیجه ممکن و با رضایت کامل به وجود می آورم.

 

تعداد کلمات برای هر صفحه برابر 250 کلمه است و برای ترجمه هر صفح(چه عمومی چه تخصصی) 10 هزار تومان دریافت میکنم.در روز توانایی ترجمه 1000 کلمه را دارم که برابر با 4 صفحه می باشد.تقاضای ترجمه بیشتر از 1000 کلمه در روز به معنای این است که خوهان ترجمه فوری هستید.بنابراین به مقدار دستمزد اضافه می شه.

 

The Rooster, the Duck, and the Mermaids
A cockerel and a duck were arguing so much over whether mermaids exist or not, that they decided to settle the matter once and for all, by searching the bottom of the sea. They dived down, first seeing colourful fish, then medium-sized fish and large fish. Then they got so deep that they were in complete darkness and couldn’t see a thing. This made them terribly scared, so they returned to the surface. The cockerel was terrified and never wanted to return to the depths, but the duck encouraged him to keep trying. To calm the cockerel, this time the duck took a torch. They dived down again to the darkness, and when they started getting scared, they switched the torch on.

 

خروس، اردک و پری دریایی

یک خروس ویک اردک باهم بحثهای زیادی میکردند که آیا پری دریایی وجود داردیا خیر. اینقدر بحث کردند که دستآخر تصمیم گرفتند که موضوع رایکبار برای همیشه با رفتن به اعماق دریا حل کنند . آنها به سمت پایین دریا شیرجه زدند و شنا کردند. اول ماهیهای رنگارنگ دیدند؛ سپس ماهیهایی با اندازههای متوسط دیدند؛ و سپس ماهیهای بزرگ دیدند. سپس آنقدری در اعماق دریا فرورفته بودند که در تاریکی کامل بودند و نمیتوانستند چیزی ببینند . این موضوع آنها را بهشدت ترساند. برای همین به سطح زمین بازگشتند. خروس بسیار وحشتزده شده بود و نمیخواست که دیگر هیچوقت به اعماق دریا برگردد. اما اردک او را تشویق کرد که به تلاشش ادامه بدهد. و برای اینکه خروس را آرام کند، این بار اردک با خود شیک چراغ آورد. آنها باری دیگر به سمت تاریکی شنا کردند و وقتیکه احساس کردند که دارند میترسند، آنها چراغ را روشن کردند.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل PDF ترجمه

فایل ورد ترجمه

  • از زبان: فارسی
  • به زبان: انگلیسی
  • نوع ترجمه: تخصصی سایر رشته ها (طبق توضیحات کاره)

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

قیمت پایه  برای  هر صفحه ترجمه 1 روز 10,000 تومان
سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های OmidNazari_Official