توضیحات کاره

من فعالیت موسیقی رو از سن 10 سالگی شروع کردم و الان 14 سال هست که توی این زمینه فعالیت می کنم 

نوازنده ساز های تار، سه تار، تنبور، ویلون ، پیانو وگیتار هستم و همچنین علاوه بر خوانش پاپ و کلاسیک فارسی به سه زبان انگلیسی، فرانسه، اسپانایی هم توانایی خواندن دارم.

اگر نیاز به خواننده هم برای کار داشتید در خدمت هستم :))

فعالیت خلق موسیقی من در زمینه و سبک های مختلفی هست که شما بسته به نیاز خودتون اون رو انتخاب میکنید و بقیه کار رو به من بسپرید :) البته برای هر اثر با خودتون مشورت انجام میدم و حتی اگر هم مایل باشید میتونین در مورد مختصات کار نظر بدید ( ساز بندی ها، شعر و ...) 

در زمینه ساخت موسیقی پس زمینه برای فیلم، ویدیو ها، موشن گرافی، داستان و پادکست و... ها به شیوه های مختلف ارکسترال، امبینت و ... هم در خدمتتون هستم.
 

هزینه پایه تهیه هر اثر برای شما 100 هزار تومان خواهد بود و در صورتی مواردی دیگه ای بخواید اضافه کنید با هم در موردش صحبت میکنیم :)
 

تجهیزات استودیوی خانگی به طور کامل در اختیار دارم و امیدوارم بتونم کاری مطابق با رضایت شما و کیفیت مورد نظرتون به شما تحویل بدم :)

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مشتری عزیزم پس از پایان کار از من فایلی که میخواد رو با هر کیفیت و هر فرمتی ( چه صوتی و چه تصویری ) تحویل میگیره فرمت های صوتی MP3, WAV ,... و هم چنین اقسام فرمت های تصویری MP4, AVI , ...

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از آهنگ ساخته شده توسط این کاربلد را از اینجا دانلود و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های nima127123