توضیحات کاره

نوشتن یکی از سخت‌ترین کارهاست. همه‌ی ما این تجربه را داریم که خواسته‌ایم برای پُست اینستاگرامی یا وبلاگ خود چیزی بنویسیم اما در نهایت یا به انتشارِ عکسِ بدون نوشته‌ رضایت داده‌ایم و یا متن نوشته‌ شده‌مان را دوست نداشته‌ایم. و به این خاطر تاثیرگذاری‌اش بسیار افت کرده است.

دوست داشتن یک متن، مثل هر اثرِ هنری سلیقه‌ای است. یک نفر از فیلمی خوشش می‌آید و دیگری نه.  یکی نوشته‌ایی عاشقانه و احساسی را دوست دارد و کسی دیگر متنی طنزآمیز را. اما در تمام سبک‌‌های مختلف نوشتن، رعایتِ این موارد الزامی است و بایستی حتماً از سوی نویسنده در نظر گرفته شود:

متن بایستی زبانی پاکیزه داشته باشد. یعنی درست نوشته شده باشد. دستور زبان در آن رعایت شده و برای همه قابل فهم باشد. زیاده‌گویی نکند. زبانِ شسته رفته داشته باشد و از واژه‌های ثقیل و دشوار بپرهیزد. این‌ها از اصول پایه‌ای یک متن است. در نهایت اگر بخت یارش باشد، اثرگذار باشد و مخاطب را به خواندن متن‌های گذشته و آتی ما ترغیب کند. 

من تمام سعی‌ام بر این است که این اصول در متنی که تحویل شما عزیزان می‌گردد، رعایت شود. متن می‌تواند چندین بار ویرایش و تغییر کند تا در نهایت آنی باشد که شما می‌پسندید. 

متن‌های بین 100 تا 300 کلمه، 40 هزارتومان

متن‌های بین 300 تا 400 کلمه، 50 هزار تومان

متن‌های بین 400 تا 500 کلمه، 60 هزار تومان است.

درخواستِ متن‌های با کلمات بیشتر با توافق قبلی نوشته خواهد شد.

لازم به توضیح است که در صورتِ خواست شما برای تغییرِ متن، در مرتبه‌ی اول 10 هزار تومان و در دفعات بعدی 5 هزارتومان به مبلغ پایه اضافه خواهد شد.   

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از اتمام کار، متن نوشته شده در قالب یک فایل ورد یا پی دی اف تحویل شما عزیزان خواهد شد. 

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از متن نوشته شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های nevisandegi