توضیحات کاره

من 6 سال هست که در موسیقی دیجیتال فعالیت میکنم و نرم افزارهای مورد استفاده کارم  Nuendo , Fl studio,Adobe Audition هست.

سبک اصلی کارم موسیقی متن و پس زمینه ویدیوها و تیزرها و پادکستها هستش و موسیقی هیپ هاپ.در کنار اینها موسیقی الکترونیک هم کار میکنم.و کار میکس و تدوین موسیقی هم انجام میدم.نمونه کار شخصی و بیزینسی هم دارم.

بعلاوه اطلاعات رایگان در این سبکهایی که گفتم خدمتتون ارایه میدم.و در کنار هر خدماتیک مجموعه موسیقی کم یاب براتون ارسال میکنم.

روش کارم یک روش رایج و استاندارد بین اکثر موزیسین هاست.اگر سبکتون  هیپ هاپ هست یا برای پادکست موسیقی در نظر دارید قسمتی از لیریک (شعر) کارتون رو میفرستید و اطلاعات دیگه رو به صورت خصوصی در شبکه باهم درمیان میذاریم.و اگر موسیقی متن برای ویدیو یا انیمیشن یا تیزری میخاهید ویدویی کلی رو در اختیارم بگذارید و اطلاعات تکمیلی رو به طور خصوصی به اشتراک میذاریم.

برای کار میکس و تدوین صدا هم از تک تک لاین های (صداها) موزیکتون خروجی wave  با bit depth 24bit و sample rate 44100 hz به بالا برام بفرستید.

 

  • لطفا پیش از ثبت سفارش، اطلاعات اولیه و خلاصه ی سفارش رو در پیغام خصوصی برایم بفرستید.
  • مقدار 90 هزار تومان یک مقدار میانگین هستش و بسته به کار آهنگسازی و تنظیم یا میکس و تدوین ممکنه تغییر کنه و کاملن مربوط به سبک و حجم کار هست. بنابراین لطفا قبل از ثبت سفارش حتما با من هماهنگ کنید تا کارتون رو بررسی کنم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از ثبت سفارش و ارایه اطلاعات من ماکت و نمونه ی اولیهای براتون میفرستم و بعد از تایید نهایی کار رو با فرمتهای wave و mp3 با بالاترین کیفیت در اختیارتون قرار میدم.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های NaserSound