توضیحات کاره

---------- ما آماده‌ی انجام طراحی صفحات سایت و اپلیکیشن شما هستیم ----------

 

تلاش ما در جهت کسب حداکثر رضایت مشتریان است و همواره سعی میکنیم تا بهترین خدمات را ارائه کنیم و در تمام طول مدت همکاری، همراه و در کنار شما خواهیم بود.

 

- تمامی کارهای طراحی تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) بر اساس تحلیل و روانشناسی فروش، بازار، مشتریان و رقبای شما انجام میشود تا بتوانیم بهترین تجربه و نتایج را برای کسب و کار و مشتریان شما فراهیم کنیم.

- تمامی اصول طراحی بصری مانند تایپوگرافی و روانشناسی رنگ ها، ترکیبات و جایگذاری‌ها بعلاوه اصول فنی جهت تسهیل کدنویسی و ریسپانسیو بودن صفحات در کارها لحاظ میشود.

- انجام تست های کارایی رابط کاربری به عنوان اصلی ترین رکن در خلق تجربه کاربری مناسب شناخته می‌شوند که در تمام طول عمر محصول باید پیوسته انجام شوند. در انتهای تمامی پروژه ها تست اولیه رابط کاربری جهت بهبود و رفع نقاط ضعف اصلی صورت میگیرد.

 

 

---------- مراحل انجام کار ----------

 

۱- انجام تحقیقات و تحلیل بازار و رقبا - شناخت مشتریان و کاربران شما و خلق کاربرنما (Persona) - ایجاد تفهیم‌نامه پروژه (Brief) - ایده پردازی و الهام گیری (ایجاد Mood Board) - ایجاد برنامه ریزی و توسعه نقشه کلی مسیر

۲- ایجاد طرح اولیه و چهارچوب کلی صفحات طراحی (Low Fidelity Design & Wireframes) - مشورت با کارفرما و ایجاد تغییرات تا رسیدن به یک چهارچوب نهایی

۳- انجام طراحی چند المان و صفحه به عنوان نمونه و مشورت با کارفرما جهت تعیین ویژگی‌ها و جزییات ظاهری رابط کاربری - طراحی المان ها و اجزا -طراحی کامل صفحات با تمامی جزییات (High Fidelity Design) - طراحی سایر تم‌ها وحالات مورد نیاز (مانند Dark Mode)  - طراحی واکنش گرا (Responsive Design)

۴- ساخت یک پروتوتایپ ساده جهت انجام تست‌های اولیه و رفع نقاط ضعف اصلی (Usability Tests) - ساخت پروتوتایپ کامل و پیشرفته در صورت نیاز کارفرما (Prototyping)

۵- تحویل گزارشات، دستورالعمل ها و تمامی منابع و فایل های مورد نیاز جهت کدنویسی و اجرای رابط کاربری - پشتیبانی و رفع نواقص احتمالی تا مدت یک ماه پس از پایان کار بصورت کاملا رایگان

 

طراحی ها با استفاده از Figma انجام میشود و در صورت نیاز شما امکان طراحی با سایر ابزارها مانند XD، فتوشاپ و ایلاستریتور نیز فراهم است.

 

 

---------- هزینه و زمان مورد نیاز برای طراحی رابط کاربری ----------


همانگونه که مطلعید شرایط بسیار متنوعی در تعیین میزان کار و زمان مورد نیاز برای انجام یک پروژه طراحی وجود دارد که تعیین یک معیار یا واحد ثابت برای قیمت گذاری را تا حد زیادی ناممکن میکند. برای مثال در طراحی رابط کاربری، المان‌ها و اجزای مشترکی داخل صفحات وجود دارند که منجر به کاهش زمان طراحی می‌شوند و قطعا باید تاثیر کاهشی آنها در هزینه‌ها در نظر گرفته شود.

بر همین اساس ما پس از دریافت توضیحات و جزییات پروژه از شما، برآوردی منصفانه از هزینه و زمان بر اساس میزان کار مورد نیاز برای انجام پروژه به اطلاع شما می‌رسانیم.

 

 

در تمامی مراحل کار و بعد از آن مانند یک مشاور در کنار شما خواهیم بود

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  • فایل های اصلی طراحی در فرمت دلخواه مشتری (مانند فایل XD یا PSD)
  • تصاویر، آیکون‌ها، فونتها و سایر منابع مورد نیاز جهت پیاده سازی کار
  • گزارشات، بریف، پرسونا و دستورالعمل‌های مورد نیاز

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.