توضیحات کاره

با سلام خدمت دوستان عزیزم

با وجود مشکلات در ایجاد بازدید، آپارات همچنان در خدمت شما هستیم

قبل از شروع به توضیح از شما دوستان تقاضا دارم تا انتهای مطلب را مطالعه کنند تا شاید نکته جالبی نظرشان را جلب کند . بنده درباره ی اهمیت بالا بودن بازدی های ویدیو آپارات صحبتی نمی کنم چون فرض بر این است که فردی که وارد (سایت انجام میدم) شده و دنبال افزایش بازدید هست به اهمیت موضوع پی برده است از طرفی دوستان زیادی در همین سایت به اهمیت موضوع پرداخته اند.

همه ی شما دوستان تا به حال قطعا از آپارات استفاده کرده اید و ویدیو های مختلفی را تماشا کرده اید و حتی گاهی خودتان نیز ویدیو آپلود کرده اید. ولی تعجب می کنید که چرا تعداد بازدید های فیلم شما اینقدر پایین است ولی بازدید های سایر فیلم ها(حتی فیلم خیلی جالبی هم نیست) هر روز بالا تر می رود.

از طرفی ممکن است شما برای کاری که دارید و یا سرمایه گذاری که انجام می دهید نیاز به افزایش بازدید دارید . 

در این جا می توانم به شما بگویم که اصلا نباید تعجب کنید چون تعداد بازدید های افراد دیگربه وسیله نرم افزارهای جانبی یا خود سایت آپارات بالا می رود . 

برای همین برای اینکه شما هم بتوانید امار بازدید فیلم خود را بالا ببرید ما نرم افزاری طراحی کرده ایم تا به کمک آن بتوانیم بازدید های حقیقی (نه مانند برخی از مراجع فیک) و با سرعت بسیار بالا و قیمت پایین تر را برای شما ایجاد کنیم. 

قبل از اینکه به سراغ توضیحات و پلکان های قیمت برویم باید نکته ای را ذکر کنم . خود سایت اپارات برای حدود 1000 بازدید قیمت تقریبا معادل 300 هزار تومان می گیرد که واقعا خرید منطقی نیست .  

اولین نکته برای ایجاد ارتباط مناسب بین خریدار و فروشنده ایجاد اطمینان است به همین خاطر برای اینکه مطمئن از صحت انجام کار بشوید قبل از سفارش پیام دهید تا 50 بازدید رایگان برایتان ثبت شود و در صورت اطمینان پیدا کردن ایجاد سفارش کنید . برای سفارس لینک ویدئو خود را بفرستید

قیمت های ایجاد سفارش :

تحویل های یک روزه: بیش از 1000بازدید +بیش از500 لایک رایگان = 5000 تومان  (بازدید پایه)

تحویل یک هفته ای(برای 30 ویدئو) :بیش از1000بازدید +بیش از300 لایک رایگان برای 30 ویدئو(در مجموع بیش از 30000بازدید + بیش از18000 لایک رایگان) =70000 تومان             

تحویل دو روزه(برای 7 ویدئو) : بیش از1000بازدید +بیش از300 لایک رایگان برای 7 ویدئو (در مجموع بیش از7000بازدید + بیش از2100 لایک رایگان) = 17000 تومان

نوع قیمت گذاری بالا برای راحتی شما خریداران عزیر می باشد . در صورتیکه تعداد کمتر لایک مد نظرتون هست در هنگام سفارش تعداد لایک را بیان کنید.

در صورت هر گونه سوال پیام بگذارید در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده می شود .

در صورتی که نعداد بازدید مدام و هفتگی داشته باشید، با هم با قیمت کمتر به نتیجه میرسیم. در صورت هر گونه هماهنگی پیام بگذارید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

ویدئو مورد نظر خریدار به تعدادی که درخواست کرده بازدید خواهد خورد.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    برای انجام این کاره از نرم افزار استفاده می شود

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های ***