توضیحات کاره

بعد از تجربه طراحی و راه اندازی چندین سایت وردپرس موفق در سطح وب تجربیات بسیاری کسب کردیم که با این تجربیات به کسب و کار های مختلفی کمکی کردیم تا به هدف خودشون در معرفی خدمات و محصولاتشون برسن و بتونن با استفاده از وب سایت درامد های کلانی رو به دست بیارن . باعث افتخار بنده است که چندین سایت معتبر و معروف فعلی توسط بنده راه اندازی شده و من هنوز در کنار اونها هستم .

 

 

من میتونم برای شما یک سایت وردپرس با کیفیت از نظر طراحی ، سئو ، سرعت و کاربر پسند بودن طراحی و راه اندازی کنم و به شما کمک کنم سریعتر کسب و کار آنلاین خودتون رو شروع کنید و ازش نتیجه بگیرید.

مراحل انجام کار

در ابتدا تمام مواردی که شما برای سایت نیاز دارید را با هم بررسی می کنیم و در صورتی که نیاز به اصلاح یا افزایش امکانات سایت بود پیشنهادات و خلاقیت خودمان را با شما مطرح میکنیم . پس از تایید شما و نهایی شدن موارد هزینه مورد نیاز برای طراحی سایت و زمان انجام کار به شما اعلام می شود .

طبق قوانین انجام میدم خرید هاست و دامنه باید توسط خود شما و به نام خودتان انجام شود . ما فقط می توانیم برای انتخاب یک هاست مناسب به شما راهنمایی ارائه کنیم .

پس از ایجاد پروژه و دریافت اطلاعات هاست شروع به طراحی و راه اندازی سایت می کنیم . در طول پروسه طراحی اصلاحات جزئی مطابق با نظر شما انجام خواهد شد . اما هر گونه توسعه سایت که نیاز به کار برنامه نویسی مجزا داشت باشد باید در پروژه جداگانه ای بررسی و انجام شود .

طراحی سایت مطابق با آخرین اصول طراحی سایت ، سئو ، استاندارد های کاربر پسندی ، تجربه کاربری و سرعت لود سایت انجام خواهد شد و پس از اصلاحات نهایی تحویل شما می شود .

در صورتی که مایل بودید می توانیم با ثبت پروژه های پشتیبانی و مانیتورینگ سایت در کنار شما بمانیم و در شد سایت به شما کمک کنیم .

 

نمونه سایت های طراحی شده

دقت بفرمایید که کیفیت سایت ها متفاوت هست با توجه به سایتی که مشتری نیاز داشته و مبلغی که برای پروژه در نظر گرفته شده . نمونه ها از موضوعات و سبک های مختلف شخصی ، تجاری ، فروشگاهی و تفریحی انتخاب شده و ما توانایی طراحی هر نوع سایتی رو داریم . این فقط یک تعداد محدود از سایت های طراحی شده است و نمونه کار های ما بسیار بیشتر هستند .

موفقیت 98 - انگیزشی | https://www.success98.ir

دورخیز - مشاوره کنکور | https://dourkhiz.com

مستر نوش - فروشگاه دمنوش نیوشا | https://mrnoosh.ir

مرکز SSD - نمایندگی قطعات Adata در ایران | https://markazssd.com

سارا چیذری - مشاور تغذیه و رژیم درمانی | https://chizaridiet.com

شبنم حضرتی - آرایش بانوان | https://shabnamhazrati.com

بردشاپ - بازار فروش قطعات تلویزیون | https://www.boardshop.ir

رمان بوک - دانلود رمان | https://romanbook.ir

تکست بیو - متن و جملات شبکه های اجتماعی | https://textbio.ir

 

لطفا توضیحات و طرح های اولیه برای سایت مورد نیاز خودتان را برای ما ارسال کنید
بعد از بررسی هزینه طراحی سایت و مدت زمان انجام کار برای شما ارسال خواهد شد

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از پروژه تمام دسترسی های سایت طراحی شده برای شما ارسال می شود ، دامنه و هاست سرویس توسط ما خریداری نمی شود و دسترسی تماما در اختیار شماست.

سورس سایت به صورت کاملا باز بوده و هیچگونه کد محدود کننده در سایت قرار نمی گیرد . در صورتی که در آینده نیاز به ارتقا یا اصلاح سایت داشتید می توانید به ما یا هر برنامه نویس دیگری که مطابق با استاندارد ها کار می کند مراجعه کنید .

در نهایت یک سایت کامل با تمام امکاناتی که قبل از شروع پروژه درباره آنها مذاکره انجام شده تحویل شما خواهد شد .

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.