توضیحات کاره

نوجه !! این یک پروژه بهینه سازی اولیه و ساده سئو شامل اصلاح چند مورد ساده مثل سایت مپ و robots.txt و نصب چند افزونه سئو نیست ! اگر چه تمام این موارد اولیه نیز برای شما بررسی، اصلاح و انجام می شوند اما سطح عملیات سئو در این کاره بسیار بالاتر از این بوده و به معنای واقعی سئو تکنیکال سایت وردپرس شما بهینه سازی می شود. خدمات این کاره فقط برای سایت هایی ارائه می شود که در حال حاضر از طراحی استاندارد و از نظر تولید محتوا منظم و با مداومت هستند و حالا به دنبال رشد واقعی سایت، دریافت ورودی، فروش محصول  و به طور کلی دریافت نتیجه هستند !

 

  بررسی سئو تکنیکال و بهینه سازی سئو داخلی وردپرس ( آپدیت 2022 )  

سئو یا بهتر است بگوییم اس‌ای‌او ( SEO ) به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. موتور های جستجو می توانند یک نقش مهم برای معرفی و تبلیغات سایت شما ایفا کنند. اما نکته مهمی وجود دارد و آن این است که آیا اطلاعات ارائه شده در سایت شما به خوبی توسط ربات های خزش موتور جستجو خوانده می شوند ؟

سئو تکنیکال سایت وردپرس به صورت کامل خزش ربات های موتور جستجو در سایت شما را بررسی می کند و با ارائه گزارش اقدام به رفع مشکلات سایت می نماید.

در این کاره بررسی سئو تکنیکال سایت و اصلاح و بهینه سازی سئو تکنیکال به صورت کامل برای سایت وردپرسی شما انجام می شود. سایت شما می تواند تجاری، فروشگاهی و یا خبری و تفریحی باشد. در هر صورت ما امکان بهینه سازی سایت شما به بهترین شکل را داریم.

  مراحل بررسی و بهینه سازی سئو تکنیکال سایت  

  1. بررسی کامل سایت توسط ابزارهای حرفه‌ای آنالیز سئو
  2. بررسی اتصال سایت به گوگل سرچ سنترال و گوگل آنالیتکس و بررسی خطا های موجود در این ابزار ها
  3. تحلیل آنالیز ها و لیست کردن مشکلات سایت و اولویت بندی رفع اشکال
  4. نصب و تنظیم افزونه های بهینه سازی سئو
  5. اصلاح ساختار سایت از جمله قالب برای رعایت سئو و ارائه داده ها به صورت استاندارد
  6. مشاوره و راهنمایی شما برای اصلاح محتوای متنی و محصولات سایت
  7. ارائه راهنمایی برای مارکتینگ بهتر محصولات

  نتیجه بهینه سازی سئو  

نتیجه کار بعد از مراحل بالا رشد سایت شما در نتایج موتور جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت برای سایت های فروشگاهی و افزایش ورودی سایت برای سایت های خبری و تفریحی می باشد.

تمامی خطا های سئو سایت شما رفع شده و به مرور از گوگل سرچ کنسول حذف خواهند شد. محتوای سایت شما به صورت کامل همراه با اسکیما های معتبر در نتایج ظاهر خواهند شد.

هر چیزی که برای بهینه سازی سایت شما نیاز باشد انجام خواهد شد. اما به دلیل اسرار کاری امکان ارائه لیست و توضیحات بیشتر در اینجا نیست.

انواع موضوع سایت هایی که قبلا سئو تکنیکال شده و نتیجه مناسبی دریافت کرده اند :  فیلم و سریال، موزیک، رمان، کنکور، انگیزشی، چای و دمنوش، وکالت، مشاوره، پزشکی، املاک، خدمات فنی، قطعات کامپیوتری و موبایل، آرایشی و بهداشتی بانوان. نمونه همه این موارد موجود هستند و در صورت درخواست قابل ارائه است.

  هزینه بهینه سازی سئو تکنیکال وردپرس  

دقت فرمایید که بهینه سازی برای هر سایت با توجه به موضوع، رقبا، جایگاه فعلی سایت، سبک طراحی، تعداد مطالب و محصولات و... به صورت اختصاصی انجام می شود. این یک کاره با حجم کار مشخص و ثابت نیست. به همین دلیل هزنیه بررسی و بهینه سازی برای هر سایت کاملا متفاوت است. بازه هزینه به صورت رقابتی برای کاربران سایت انجام میدم بین 1 میلیون تومان الی 5 میلیون تومان می باشد.

 

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  1. قبل از شروع گزارش از خطا های سایت ( به صورت شفاهی برای سایت های کوچک و به صورت کتبی برای سایت های بزرگ ) ارائه خواهد شد .
  2. در مدت زمان انجام پروژه تمام خطا های مربوط به سئو سایت به وسیله افزونه و کد نویسی دستی رفع خواهد شد.
  3. اتصال و تنطیمات سایت به ابزار های مهم بررسی سئو در موتور های جستجوی مختلف انجام می شود.
  4. تمام پرسش های مربوط به سئو سایت پاسخ داده خواهد شد و برای ادامه مسیر آموزش و راهنمایی ارائه می شود.
  5. هر موردی که برای بهینه سازی سئو سایت شما نیاز باشد انجام خواهد شد. اما به دلیل اسرار کاری امکان ارائه لیست و توضیحات بیشتر در اینجا نیست !

 

نکته مهم : زمان ایندکس و بررسی هر سایت و اثر بخش بودن نتیجه پروژه های سئو برای هر سایت متفاوت است. ممکن است نتیجه بلافاصله و در طول انجام این پروژه حاصل نشود. لازم است کارفرمای عزیز توضیحاتی که برای پیشرفت کار ارائه می شود را پیگیری کرده و مسیر رشد و بهبود سایت را پیش گیرد.

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  بهینه سازی حرفه‌ای سئو تکنیکال وردپرس 7 روز 1,000,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های مهدی جعفرزاده