توضیحات کاره

همان طور که میدانید بک لینک (Backlink) یکی از مهم ترین و اصلی ترین عوامل افزایش بازدید سایت می باشد و هر چه یک سایت دارای بک لینک (Backlink) های بیشتر , بک لینک (Backlink) های قوی تر , بک لینک (Backlink) های با کیفیت , بک لینک (Backlink) های مستقیم , بک لینک (Backlink) های با رنک بالا باشند موجب افزایش رنک و رتبه سریع سایت شما در گوگل و ایندکس سریع مطالب در گوگل و افزایش وروردی به سایت شما از گوگل و قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل می شود که نتیجه آن افزایش سریع و چشمگیر سایت شما می باشد .

مفهوم بک لینک (Backlink) این است که یک سایت دیگه به صورت یک طرفه و بدون اینکه لینک آن سایت در سایت شما وجود داشته باشد به سایت شما لینک بدهد و لازمه ی بک لینک (Backlink) این است که حتما بصورت مستقیم یا همان dofollow باشد , زیرا وقتی سایتی بصورت مستقیم به سایت شما لینک میدهد به منزله این است که محتوای سایت شما را تایید کرده و گوگل آن سایت را به عنوان پشتیبان و طرفدار و امتیاز دهنده به سایت شما در نظر میگیرد .

هر چه تعداد بک لینک (Backlink) های یک سایت بیشتر و با کیفیت تر باشد در حقیقت طرفداران و امتیاز دهندگان به آن سایت بیشتر است و در نتیجه بک لینک (Backlink) های بیشتر و قوی تری دارد و رنک و رتبه بیشتری از سایرین در گوگل کسب میکند . وقتی شما مطلب و پست جدید در سایت یا وبلاگ خوتان ارسال می کنید در حالت معمول باید مدتی صبر کنید تا گوگل آن پست و لینهایش را شناسایی کند و وارد نتایج جستجوی گوگل یا اصطلاحا ایندکس شود که این مدت زمان نسبتا طولانی وقت نیاز دارد . از آن گذشته بعد ثبت پست جدید سایت شما در گوگل مدت ها طول میکشد تا آن لینک به صفحه اول گوگل منتقل شود و اکثر اوغات ممکن است به دلایل مختلف لینک شما ایندکس نشود یا به صفحات اول دوم گوگل راه پیدا نکند . اما شما با افزایش بک لینک (Backlink) های سایتتان موجب میشوید پست جدید سریعا شناسایی و سریعا پست جدید در گوگل ایندکس شود و سریعا پست جدید به صفحات اول راه پیدا کند . دلیل این ایندکس و افزایش رتبه سریع پست های جدید از طریق بک لینک (Backlink) گیری این است که شما با بک لینک (Backlink) گرفتن برای پست های جدید موجب می شوید که تعدادی زیادی سایت به عنوان بک لینک (Backlink) و پشتیبان پست شما به آن پست امتیاز مثبت دهند و محتوای آن پست را برای گوگل تایید کنند و در نتیجه وقتی که شما تعداد زیادی بک لینک (Backlink) بتوانید برای تک تک پست های خود بگیرید رنک و رتبه و امتیازات مثبت پست های سایت شما از سایت های رقیب که ممکن است سال ها فعالیتشان از شما بیشتر باشد و مطالب بیشتر و پر محتواتری داشته باشند بیشتر می شود و گوگل معیار رنک و رتبه دهیش به سایت ها مطالب بیشتر یا مدت زمان ایجاد سایت و مطالبش نمی باشد و چون رنک و امتیازات شما از آن سایت ها بیشتر شده است شما در صفحات جلوتر و در صفحات اول گوگل قرار خواهید گرفت و آنها با سالیان سابقه و کلی مطالب باید بعد لینک های سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوند .

 

 از شر الگوریتم جدید مرغ مگس خوار گوگل خلاص شوید

با کمک این کاره ارزشمند  از شر الگوریتم جدید مرغ مگس خوار گوگل که موجب کاهش رنک و رتبه سایت هایی که بصورت اسپم بک لینک (Backlink) گرفته بوده اند خلاص می شویدومی توانید با استفاده از روش های جدید مانع از اسپم شدن شوید . در حقیقت تنها راه باقی مانده برای اینکه بتوانید بک لینک های مفید و مورد تایید برای گوگل بگیرید استفاده از چند روش قوی برای بک لینک (Backlink) گیری به جای استفاده از یک روش یا یک نرم افزار بک لینک (Backlink) گیری می باشد ، که مانع شناسایی شدن سایت شما به عنوان اسپم و مانع وارد شدن سایت شما در بلک لیست میشود . 

این مجموعه  از کلیه روش های امکان پذیر برای بک لینک (Backlink) گیری استفاده میکند از جمله ارسال مستقیم لینک و کلمات کلیدی سایت شما به سرور های مختلف , ارسال لینک و تبلیغات سایت شما به هزاران وبلاگ و فروم و سایت مطرح روز دنیا , ارسال لینک و تبلیغات و کلمات کلیدی سایت شما به صفحات اجتماعی و چندین روش دیگر .

یکی از مهم ترین مسایل در بک لینک (Backlink) گیری همان مشکل ایندکس شدن لینک های سایت شما در گوگل می باشد که از طریق استفاده از سرویس پینگ که اکثر این نرم افزار ها در کنار سرویس بک لینک (Backlink) گیری به آن نیز مجهز می باشند موجب می شود بلافاصله بعد بک لینک (Backlink) گیری برای سایت شما لینک های جدید ثبت شده از سایت شما در سایت هایی که از آن بک لینک (Backlink) گرفته اید لینک شما سریعا ایندکس و ثبت شود و بر خلاف سایر روش های افزایش بازدید سایت که زمان بر می باشد و نتیجه گیری از آنها وقتگیر است این روش بک لینک (Backlink) گیری به سرعت جواب می دهد و حتی شما بعد یک مدت کوتاه از افزایش بک لینک (Backlink) و رنک و رتبه سایتتان خواهید دید که با ارسال پست های جدید , سریعا و ظرف چند ساعت لینک سایت شما در گوگل ایندکس می شود و خیلی سریع به صفحات اول گوگل منتقل می شود .

 

نکته پایانی

با یادگیری این بسته برای خود و دیگران قادر به بک لینک گیری خواهید بود.

از صرف هزینه اضافی برای خرید بک لینک بی نیاز می شوید.

ایندکس مطالب شما در گوگل سرعت چشم گیری خواهد داشت.

با گرفتن بک لینک های با کیفیت باعث افزایش بازدید خود از موتور های جستوجو می شوید.

نرم افزار های با جدیدترین متد های گوگل ارایه شده و آموزش ها کاملا به روز و بر اساس تجربه چند ساله در زمینه سئو میباشد .

تمام لینک های سایتتون رو با تمام کلمات کلیدی خود ، به موتورهای جستجوی دنیا معرفی کنید تا در نتایج اول  و در چشم موتورهای جستوجو باشید.

 

نمونه کار

برای نمونه عنوان همین کاره را میتوانید در گوگل جستوجو کنید و رتبه آنرا مشاهده نمایید.

 

توجه               توجه

این کاره قبل از خرید شما توسط تیم تضمین کیفیت سایت تست شده و ضمانت بازگشت وجه دارد.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

دو نرم افزار بک لینک گیری قدرتمند

لینک بیش از هزار سایت از پیج رنک 1 تا 9 آماده برای بک لینک گیری

آموزش  بک لینک گیری در وبلاگ ، فروم و سایت مطرح روز دنیا به صورت اتوماتیک

 

 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های صمیم وب