توضیحات کاره

طراحی سایت به صورت کاملا اصولی با طراحی زیبا

 نسبت به کاری که به عهده می گیرم تعهد بالایی دارم جوری که انگار دارم وبسایت خودم رو طراحی می کنم. توی کارم منظم و آن تایم هستم و کار شما رو به موقع تحویل خواهم داد. هزینه وبسایت شامل یک سری هزینه اولیه که همان هزینه مواد لازم است می اشد. که در زیر لیست کرده ام. که هر کدام به طور جداگانه و به خواست شما هزینه متفاوتی دارند. مثلا دامنه ir با دامنه com هزینه یکسانی نداشته و همچنین هاست نیز با توجه انواع و حجمی که می خواهید متفاوت می باشد که به ریز این مسائل هنگام تنظیم قراداد خواهیم پرداخت تا همه چز طبق خواست و رضایت شما پیش برود.

ابزراها و مواد اولیه:

  1. هزینه دامنه یا آدرس سایت(تهیه هاست طبق قوانین این سایت بر عهد خود مشتری می باشد)
  2. هزینه هاست (محل ذخیره‌سازی سایت )
  3. هزینه قالب
  4. هزینه تهیه پلاگین‌های ویژه سایت‌های وردپرس
  5. هزینه تولید محتوا برای سه صفحه و هر صفحه 100 هزار تومان
  6. هزینه پشتیبانی سایت به مدت 3 ماه 
  7. هزینه و دستمزد زحمت و زمانی که من برای طراحی سایت صرف خواهم کرد

هاست و دامین الزاما باید توسط مشتری تأمین گردد.

هزینه دستمزد و زمان: این هزینه جدا از هزینه مواد اولیه می باشد.

هزینه طراحی وبسایت فروشگاهی پیشرفته:  از 6 ملیون تومان شروع می شود. (منظور از سایت پایه فروشگاهی، طراحی و راه اندازی کامل یک سایت فروشگاهی که دارای صفحه فروشگاه ، صفحه اصلی سایت و طراحی اسلایدر رایگان،طراحی منوی سایت برگه های تماس با ما، درباره ما، امکان ثبت نام کاربر، و راه اندازی وبلاگ و در صورت در خواست شمادرج سه صفحه مقاله سئو شده در آن، دسته بندی های اولیه سایت، قرار دادن 20 محصول و ویرایش تصاویر برای این 20 محصول، نصب یک درگاه پرداخت انلاین،سئوی اولیه سایت

طراحی وبسایت فروشگاهی پیشرفته شامل: علاوه بر تمامی مواردی که در وبسایت فروشگاهی پایه گفته شد شامل درخواست درج مقالات بیشتر، درج محصولات بیشتر و برگه های بیشتر، زاه اندازی سامانه پیامکی، اتصال سایت شما مستقیم به واتساپ شما، ساخت اسلایدرهای حرفه ای، طراحی مگامنو، طراحی داشبورد برای کاربر و موارد دیگر که هر کدام شامل هزینه جداگانه  است که در صورت درخواست شما، در مراحل جلوتر بحث وهزینه آنها برآورد خواهدشد.

هزینه وبسایت شرکتی پایه: که شامل فروش انلاین نبوده و تنها برای معرفی کسب وکار و بیزینس شما طراحی می شود. و هزینه پایه آن 5 ملیون تومان است.

قابل ذکر است تهیه  تصاویر با کیفیت برای مطالب یا محصولاتتان، به عهده خود شما بوده  و در غیر اینصورت برای تهیه و همچنین ویرایش تصاویر بالای 20 هزینه محاسب خواهد شد. همچنین ساخت بنر اختصاصی نیز شامل هزینه خواهد بود.

زمان لازم برای طراحی انواع وبسایت ها نیز 4 هفته کامل بوده که زمان شروع آن از لحظه تنظیم قرارداد و بعد از تحویل تمامی فایلها و تصاویر و مطالب از جانب شما محاسبه خواهد شد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

برای قیمت پایه سایت فروشگاهی 6ملیون تومان   در 30 روز
اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

سایر کاره های ستاره آدی بیگ