توضیحات کاره

از لذت خواندن و گوش دادن به این کتاب غافل نشید. من خودم با این کتاب زندگی کردم و نتایج فوق العاده ای هم گرفته ام. خواندن این کتاب را به شدت توصیه میکنم و امیدوارم از آن لذت ببرید. 

لطفا قبل از سفارش با بنده از طریق پیام در ارتباط باشید

 

شرحی از کتاب:‌

این کتاب در سال ۱۹۱۰ توسط والاس دی واتلز نوشته شده و هنوز یکی از جذاب ترین کتابهای در زمینه ثروت میباشد. “علم ثروتمند شدن” عنوان جذابی دارد که شما را وادار به کاوش در آن می‌کند و آنچه در آن نهفته است فراتر از نکاتی برای رسیدن به ثروت است، بلکه شامل دستورالعمل‌هایی برای رسیدن به هر آنچه در زندگی می‌خواهید می‌باشد.
والاس وتلز (Wallace D. Wattles ) در  این کتاب علم ثروتمند شدن را شرح می‌دهد که از طریق “ذهن برتر جهان” بوجود آمده است. از طریق فرآیند تجسم، ما می‌توانیم درگیر قانون جذب شویم (تحت تاثیر قراردادن افکار ما بر “ماده بی‌شکل” و سپس تبدیل شیء یا شرایط مورد نظر را به فرم مادی آن).
,والاس وتلز بر اهمیت نگرش و باورها تاکید می‌کند به گونه‌ای که تنها با هماهنگی خود با نیروهای  قانون طبیعی می‌توان به دسترسی نامحدود ذهن خلاق و پاداش‌ فراوان آن دست یافت.
مزیت این کتاب در مقایسه با سایر کتاب‌هایی که در این زمینه نوشته شده است در این است که این کتاب علاوه بر تأکید زیادی که روی فکر کردن در مورد اهداف دارد بر این نکته نیز تأکید می‌کند که تنها با تمرکز فکری روی اهداف نمی‌توان به آنها تحقق بخشید. تفکر در مورد تصویر ذهنی مربوط به هدف، بدون هیچ گونه تلاشی برای رسیدن به آن، رؤیاپردازی محض است و انسان را به خواسته‌هایش نمی‌رساند. برای تحقق خواسته‌ها لازم است که فکر با رفتار و عمل شخصی ترکیب شود و انسان با تمام وجود برای رسیدن به هدف تلاش کند. این کتاب به درستی روی نقش رفتار شخصی تاکید می‌کند و می‌گوید: «قبل از اینکه منتظر تغییر شرایط باشید با رفتار خود شرایط را تغییر دهید». همچنین با طرح بحث «رفتار کردن به روش خاص» به خوبی نشان می‌دهد که برای دستیابی به اهداف از کجا باید فعالیت خود را شروع کرد و چگونه رفتار خود را برای رسیدن به هدف تنظیم کرد. بر مبنای دستورالعمل‌ها و مطالب ذکر شده در این کتاب انسان در راه رسیدن به اهداف خود، هم در عرصه فکر و هم در عرصه عمل از سردرگمی و ابهام نجات پیدا می‌کند و می‌تواند به نحوی مؤثر در راه تحقق بخشیدن به اهداف خود گام بردارد.


بریده هایی جذاب از کتاب: 
۱- ثروتمند شدن به معنای به کارگیری تمامی استعدادهاست.
همه ما در مورد پول مشکلات خودمان را داریم، اما بدست آوردن ثروت نباید از روی حرص و طمع باشد. موفقیت یعنی بودن آنچه می‌خواهید باشید، که پول قسمتی از آن را محقق می‌کند. ثروت اندوختن به شما این امکان را می‌دهد که استعدادهایتان را تماما به کار بگیرید.
والاس دی واتلز: “بهترین کاری که می‌توانید برای دنیا انجام دهید، خودسازی است.”

۲- فرصت، نامحدود است.
اگر این دید را داشته باشید که همه چیز امکان‌پذیر است، فرصت‌های بیشماری خارج از قلمرو و واقعیت شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در مورد آنچه می‌توانید بدست آورید بزرگ‌اندیش باشید. و بزرگتر فکر کنید.

۳- فکر و عمل، موفقیت را نتیجه می‌دهند.
اگر به آنچه می‌خواهید باشید، کاری که می‌خواهید انجام دهید و آنچه می‌خواهید بدست آورید بیاندیشید، فرصت‌هایی را برای تحقق آن‌ها مشاهده خواهید کرد. برای دستیابی به موفقیت باید بر اساس آن فرصت‌ها عمل کنید. باید بدانید چه می‌خواهید، برای آن‌ها هدف داشته باشید و در ذهن مطمئن باشید که به اهدافتان خواهید رسید.

۴- به جای رقابت کردن، خلق کنید.
نیازی نیست برای همه چیز رقابت کنید. شما توانایی آن را دارید که از راه فکر و عمل آنچه را می‌خواهید ایجاد کنید، لزومی ندارد آن چیزها را از شخص دیگر بگیرید و یا از دیگران استفاده کنید. به جای رقیب بودن، خلق کننده باشید.

۵- ارزش قائل شوید.
بیش از آنچه دریافت می‌کنید، برای دیگران ارزش قائل شوید. با اجرای این روش کسب‌وکاری را راه‌اندازی می‌کنید که دیگران تمایل به کار کردن با شما و خرید کردن از شما را دارند، چرا که آنان به جایی مراجعه می‌کنند که چیزهای بیشتری بدست می‌آورند.

۶- ذهنتان را از منفی‌نگری دور کنید.
‌انرژی تفکرات، آنچه به آن فکر می‌کنید را ایجاد می‌کند. بنابراین این مهم است که از هر شک و تردید، بی‌اعتمادی و منفی‌بافی که وارد ذهنتان می‌شود آگاه باشید. مثبت‌اندیشی برای دست‌یابی برای آنچه می‌خواهید ضروری است. نمی‌خواهیم بگوییم که منفی‌بافی را به کل پاک کنید، اما آگاه باشید و تردیدها در مورد آن چه می‌خواهید بدست آورید را برطرف کنید.

هم‌چنین، مراقب باشید چه می‌گویید؛ هرگز در مورد خود، امور و هرچیز دیگر به شیوه دلسردکننده‌ای سخن نگویید.

۷- نهایت توانایی خود را به کار گیرید.
این موضوع در مورد به نمایش گذاشتن توانایی‌تان در انجام کار است. نه تنها کار خودتان، بلکه هر وظیفه‌ای که انجام می‌دهید باید به بهترین نحو باشد. هر روز به اندازه آنچه می‌توانید بدست بیاورید، انجام دهید.

والاس واتلز: “تنها با فراتر رفتن نسبت به موقعیت کنونی خود می‌توانید پیشرفت کنید، و هیچ شخصی با رها کردن کارها نمی‌تواند از موقعیت فعلی خود فراتر رود.”
۸- عجله لازم نیست.
نیازی نیست عجله کنید. اگر در محیط خلاقانه و نه رقابتی عمل می‌کنید، کسی قصد شکست دادن شما را ندارد. از وقت خود استفاده کنید. اشتباهات در عجله کردن و یا با ترس و تردید به وجود می‌آیند. اگر خود را شتاب‌زده یافتید، آهسته‌تر عمل کنید و به یاد داشته باشید آرزوی دست‌یابی به چه را دارید. این عمل، اعتقاد شما را قوی‌تر و هدفتان را اصلاح می‌کند.

۹- به این فکر نکنید که چگونه از پس شکست دادن موانع برخواهید آمد.
در کسب‌وکار، رو در رو شدن با موانع اجتناب‌ناپذیر است. ممکن است موانعی برای تصورات ذهنی و یا کارهای واقعی شما باشند. اگر مانند آنچه در بالا ذکر شد فکر و عمل کنید، راهی را خواهید یافت. با تفکرات بیش از حد در مورد چگونگی انجام کارها خود را آزار ندهید.

۱۰- شکست ظاهری است.
هرگز در برابر آنچه با پیش‌بینی شما مطابقت ندارد، ناامید نشوید. ممکن است برای شما شکست باشد، اما به اعتقاد خود پایبند باشید و خواهید دید که شکست ظاهری است. چیز بهتری در راه است که شکست ظاهری را به موفقیت تبدیل خواهد کرد.

فصول کتاب: 
فصل اول - حق ثروتمند شدن

فصل دوم - علم ثروتمند شدن

فصل سوم - آیا این فرصت انحصاری است؟

فصل چهارم - اولین اصل ثروت اندوزی

فصل پنجم - افزایش حیات

فصل ششم - چگونه ثروت به شما روی می آورد

فصل هفتم - شکرگذاری

فصل هشتم - تفکر به شیوه ای خاص

فصل نهم - چگونه اراده خود را به کار گیریم

فصل دهم - استفاده بیشتر از اراده

فصل یازدهم - اقدام به شیوه ای خاص

فصل دوازدهم - اقدام موثر

فصل سیزدهم - آغاز یک تجارت مناسب

فصل چهاردهم - القاء رشد

فصل پانزدهم - انسان در حال پیشرفت

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

لینک دانلود چهار فایل صوتی مجزا با فورمت mp3 با کیفیت ۱۲۸Kb هرکدام حدود ۶۰ دقیقه

نسخه فارسی (۵۵ صفحه) و نسخه انگلیسی(۱۱۰ صفحه) - کتاب الکترونیکی بصورت فایلهای pdf مجزا 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های mohsent24