توضیحات کاره

تخصص من در نوشتن مقالات مختلف در تمام زمینه‌ها است. تجربه کاری من در این حوزه برابر با ۸ سال است. با توجه به موضوعاتی که به من ارائه می‌دهید، می‌توانم مقالات را به زبان‌ ترکی استانبولی برای شما تهیه کنم.

تسلط من به این زبان به دلیل زندگی در کشور ترکیه است که امکان پیدا کردن تجربه عملی و تعامل با بومی‌های زبان مذکور را فراهم کرده است. این تجربه‌ها به من امکان مکالمه طبیعی، استفاده از اصطلاحات و به‌روزرسانی با واژگان جدید را می‌دهد و این امر به نوبه خود تسهیل‌کننده‌ای در نوشتن مقالات به زبان‌ ترکی استانبولی است.

برای هر مقاله تخصصی در موضوعاتی که درخواست می‌شود، مقاله‌ها را به صورت کامل و اصیل نوشته و هیچ‌گونه کپی‌برداری یا استفاده از ربات‌های ماشینی انجام نمی‌دهم. من از مقالات کپی شده یا غیرقابل اعتماد استفاده نمی‌کنم، چون این اقدام می‌تواند منجر به کاهش اعتبار سایت شما و از بین رفتن رتبه آن شود. تلاش می‌کنم تا مقالاتی بنویسم که موتورهای جستجو را به سایت شما هدایت کنند و باعث ورودی‌های یونیک و حرفه‌ای برای سایت شما شوند.

با کمال میل آماده پذیرش موضوعات مقالات شما برای نگارش به زبان ترکی استانبولی هستم. انتخاب من برای نوشتن مقالات شما با اطمینان کامل از کیفیت و اصالت آنها خواهد بود. هدفم ارائه مقالاتی است که علاوه بر جذب مخاطبان و مشتریان، موتورهای جستجو را نیز به سمت سایت شما هدایت کند و شما بتوانید ورودی‌های حرفه‌ای و بی‌نظیری به دست آورید.

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل ورد مقاله به همراه کلمات کلیدی و ۲ تصویر برای استفاده از مقاله در سایت یا بلاگ و یا هر ژورنال دانشگاهی

  • روش های تولید محتوا: تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوای تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید.

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

قراردادن تصویر در محتوا +1 روز +0 تومان
برای ۱۰۰۰ کلمه ترکی استانبولی   در 2 روز
اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.