توضیحات کاره

تایپ دقیق و ارزان رو از من بخواهید

سلام به شمایی که دنبال یه تایپیست خوب میگردی که بیاد و بدون غلط و چون و چرا، کارتو انجام بده و آخرش هم به یه مبلغ معمول راضی بشه. اگه تعریف از خود نمیشه من همه ی این ویژگی ها رو دارم :) و میتونم در اسرع وقت پروژه رو تکمیل کنم و بدم بهت. قالبی هم که بهت متن رو تحویل میدم میتونه Pdf و یا word باشه که خودت بهم خبرشو بده، البته برای خروجی word  باید نرم افزار آپدیت شده اش رو داشته باشی تا فایلی که دریافت میکنی دقیقا همونی باشه که من درست کردم و خدای نکرده بهم نریزه. 

به راه و چاه ورد کامل مسلط هستم و هر چیزی رو که خواستی میتونم توی ورد بهت ارائه بدم ، اما باید با ریزجزییات بهم بگی تا بتونم به نحو احسن کار رو انجام بدم و کم و کسری نداشته باشه( پس فراموش نکن با ریز جزییات بگو با ریز جزییات تحویل بگیر) . هر رنگی و هر فونتی خواستی بگو تا بهت تحویل بدم. حداکثر زمان تحویل رو یکم زیاد زدم تا شرمنده شما نشم اما مطمئن باشید در اسرع وقت حتی کمتر از حداکثر زمان بهتون تحویل میدم

برای فرمول نویسی هم مشکلی ندارم، فقط اگه توی هر خط بیشتر از یکی بشه کارم یه ذره سخت میشه (خواستم شماهم اطلاع داشته باشی)

من عاشق کار تایپم و بدونید که کارتون رو با عشق و علاقه انجام میدم و سعی میکنم به بهترین حالت ممکن اونرو تحویل بدم. پس خوشحال میشم به من اعتماد کنید.  قبل از اینکه سفارش رو ثبت کنید حتما بهم پیام بدید و  اگر شکی راجبه انجام کار داشتید حتما مطرح کنید. 
  • دستمزد به ازای هر فرمول : 100 تومان
  • دستمزد برای جداول به ازای هر یک:  500 تومان
  • دستمزد به ازای هر صفحه( شامل 250 کلمه) و سایز 16 : 1500 تومان
  • دستمزد به ازای هر صفحه انگلیسی :2500 تومان 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

تحویل در اسرع وقت 

 

 

  • به زبان: فارسی، انگلیسی
  • تحویل به صورت: word، pdf

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از تایپ انجام شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های Mobina