توضیحات کاره

من میتونم 2000 کلمه انگلیسی رو اعم از تخصصی و عمومی طی یک روز ترجمه کنم (هر صفحه استاندارد یا 250 کلمه 60000 تومان برای متون عمومی و 80000 تومان برای متون تخصصی) و به شما تحویل دهم. ترجمه ای که من خدمتتون ارائه می کنم سلیس و روان هست. چون من عادت دارم از متون در حال ترجمه کردنم بهره ببرم و این کار علاوه بر کسب درآمد برای من جنبه سرگرمی و مطالعه هم داره. اگر بخشی از متنی که ترجمه کردم رو خودم نفهمم به دنبال تعریف مفاهیم تخصصی و عمومی اون به هر نحوی  می گردم تا به جواب مورد نظر برسم. در خصوص متون پزشکی و علوم پایه آن تا دلتون بخود تجربه دارم. از فیزیولوژی و زیست شناسی سلولی و مولکولی گرفته تا کتاب های فوق تخصصی جراحی و بیهوشی. سابقه ترجمه متون مدیریت، کامپیوتر، روان شناسی و مقالات مختلف رو هم دارم. علاقه اصلی من ترجمه کتاب و رمان هستش چون جذابیت کتاب خوندن بیشتره. در صورتی که مشتری بخواد Header و Footer یا فهرست اضافه کنه 100 هزار تومان به مبلغ کل سفارش افزوده میشه.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از انجام ترجمه بسته به نیاز مشتری من میتونم موارد ترجمه شده رو توی فایل ورد یا PDF یا حتی به صورت عکس، بهش تحویل بدم. انتخاب فونت و سایز و سبک نوشتار ( مثلا در مورد رمان بخصوص در زمانی که راوی اول باشه لحن ترجمه محاوره ای باشه یا رسمی... در مورد کتاب های عمومی و تخصصی، نوشتار ترجمه شده بر همون اساسی که متن در کتاب مبدا آورده شده قرار داده بشه یا نه.. اینکه جای نمودارها و جداول و اشکال کجاها باشه.. آیا ترجمه بشن یا نه و ..) و اینکه چه اطلاعاتی بهش اضافه بشه ( مثلا درج اطلاعات شخصی مشتری به عنوان گردآورنده و اضافه کردن  Header و Footer و فهرست و ...) به سلیقه و درخواست مشتری بستگی داره.

  • از زبان: انگلیسی
  • به زبان: فارسی
  • نوع ترجمه: تخصصی سایر رشته ها (طبق توضیحات کاره)

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از ترجمه ی انجام شده توسط این کاربلد را مشاهده و بررسی نمایید:

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

افزودن Header و Footer یا فهرست +1 روز +100,000 تومان
برای 250 کلمه عمومی   در 1 روز
با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

سایر کاره های missastaneh