توضیحات کاره

بنده 5 سال سابقه کار با نرم افزار اکسل در حوزه های مختلف رو دارم و این نرم‌افزار رو آموزش هم میدم. از طراحی و تدوین فرم‌های مختلف و مورد نیاز در فرآیندهای نختلف کاری تا تهیه انواع داشبوردهای استاتیک و داینامیک مورد نیاز مدیران و مسئولان.

سرعت عمل بسیار بالا، فرمول‌نویسی تمیز و قابل فهم برای کاربر، توجه به زیبایی و آراستگی ظاهری فرم و استفاده از تکنیک‌های به روز در انجام پروژه‌های قابل انجام با اکسل از مهم‌ترین ویژگی‌های کاری من می‌باشد.

با توجه به اینکه پروژه‌های قابل انجام با اکسل از نظر پیچیدگی و مدت زمان انجام در سطوح بسیار متفاوتی نسبت به هم قرار دارند، ثبت سفارش باید به صورت اختصاصی و با توافق با مشتری صورت پذیرد.اما  به طور کلی قیمت پایه برای هر ساعت کار مورد نیاز روی سفارش، 60 هزارتومان در نظر گرفته می‌شود.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از انجام پروژه فایل (های) اکسل به صورت تمام و کمال، یک فایل ورد شامل توضیحات لازم و در صورت نیاز یک فایل صوتی جهت روشن‌تر شدن توضیحات به مشتری ارائه خواهد شد. تضمین می‌شود که سفارش انجام شده، از نظر ساختار ظاهری، زیبا و از نظر فرمول‌نویسی بسیار باکیفیت خواهد بود و سهولت استفاده کاربران را تأمین خواهد کرد. 

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های mh.honar-38