توضیحات کاره

می خواهید در گوگل دیده شوید، پس لازم است موارد زیر را مطالعه فرمایید:

ثبت نظر و رای بالا از دو جهت اهیمت فراوانی دارد:

یک) کاربران وقتی کسب و کاری را جستجو می کنند به نظرات و امتیازهای دیگران توجه می کنند، به زبان ساده برای جستجوکننده اهمیت دارد که نفرات قبلی که از خدمات یا کالاهای شما استفاده کرده اند چه نظری داشته اند و تجربه موفقی داشته اند یا اینکه رضایت نداشته اند.

دو) برای گوگل هم اهمیت دارد که جستجو کنندگان از خدمات و محصولات شما رضایت داشته اند یا خیر، گوگل این سنجش را بصورت مداوم از طریق ریویو گوگل انجام میدهد پس اگر 20 نفر کسب و کار شما را جستجو کنند و نظر مثبتی نسبت به کسب و کار شما نداشته باشند گوگل شما را به افراد کمتری معرفی خواهد کرد و اینگونه رتبه شما کمتر و کمتر خواهد شد و در نهایت بازدیدها شما به کمترین حالت خود خواهد رسید. این موضوع برای کسب و کارهایی که رقابت در آنها وجود دارد اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

فراموش نکنید که امکان دارد رقبای شما برای اینکه بهتر دیده شوند با اکانت های فیک اقدام به ثبت نظر و رای منفی کنند تا شما دیده نشوید.

 

من بصورت تضمینی اقدام به ثبت نظر و رای برای شما خواهم کرد. تا جستجو کنندگان بعد از پیدا کردن شما در نقشه گوگل با مطالعه نظرات و رای های مثبت بهتر و سریع تر به شما اعتماد کنند.

این کار از طریق ربات و یا بصورت فیک نخواهد بود و تمام آن از طریق انسان و اکانت های فعال واقعی انجام می شود. در انجام این کار شما می توانید مشارکت کنید و متن دلخواه نظرات را برای من ارسال فرمایید.

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

از اینکه به من اعتماد کردید و کار را به من سپردید تشکر می کنم، پس از اتمام کار من یک گزارش مکتوب در یک فایل ورد به شما میدهم. در این گزارش بصورت کامل توضیح داده خواهد شد که چه تعداد کامنت یا رای ثبت شده است و چه تعداد مورد تایید گوگل قرار گرفته است، البته همانطور که توضیح داده شد شما فقط هزینه مواردی که مورد تایید گوگل قرار گرفته است را پرداخت خواهید کرد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    ثبت در نقشه گوگل +5 روز +85,000 تومان
    برای ۴کامنت 5 ستاره گوگل مپ   در 14 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.