توضیحات کاره

سلام دوستان عزیز همانطور که میدانید رپورتاژ بهترین حالت ثبت بک لینک می باشد موضوع نوشته شده در صفحه رپورتاژ دقیقا مربوط به صفحه موجود در سایت شما می باشد. در نتیجه شما میتوانید با هزینه بسیار کم نسبت به رپورتاژ های داخلی، رپورتاژ خود را در سایتی به نام ویکی پیدیا ثبت کنید که دارای اعتبار جهانی می باشد و گوگل اعتبار آن را به طور مستقیم به شما خواهد داد و جایگاه محتوا های شما را در جستجو افزایش می دهد. توجه داشته باشید که رپورتاژ در صفحه ویکی پدیا فارسی منتشر نمی شود پس در نتیجه شما محتوا فارسی به ما میدهید و ما آن را به انگلیسی با کمک مترجم گوگل ترجمه میکنیم و بر روی سایت ویکی پیدیا قرار میدهیم.

سوالات متداول کاربران

آیا این یک رپورتاژ واقعی است؟

بله چون چون متن شما توسط یکی از نویسندگان مورد تایید ویکی پدیا در سایت قرار داده میشود و افراد عادی نمی توانند این کار را انجام دهند. 

آیا رپورتاژ حذف نمی شود ؟

خیر، بنده تا 3 ماه تظمین میدهم که پاک نمی شود و شما ظرف 30 روز اول بعد از انتشار رپورتاژ تاثیر آن را خواهید دید. اما اگر در هر صورت رپورتاژ پاک شد بنده مجددا بدون دریافت هزینه برای شما در وب سایت ویکی پدیا رپورتاژ ثبت میکنم.

 

نکات بسیار مهم مربوط به رپورتاژ

توجه داشته باشید که در این رپورتاژ عکس نمیتوانیم قرار دهیم چون ویکی پدیا این اجازه را به ما نمی دهد

در هنگام سفارش به همه چیز توجه کنید چون محتوا به هیچ وجه قابل ویرایش نیست و در صورت ویرایش کردن پاک می شود چون ویکی پدیا متوجه میشود که این محتوا تبلیغاتی می باشد.

در صفحه تنها یک لینک میتوانید قرار دهید

 

برای سفارش کل پکیج 20% تخفیف اعمال میگردد

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک صفحه ویکی پدیا که در آن متن و لینک شما درج شده است

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    بک لینک ها به صورت نوفالو ثبت خواهد شد

    لطفا توجه داشته باشید که بک لینک ها ممکن است در گذر زمان حذف گردند

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    حساب کاربری فروشنده در انتظار تایید است.

    سایر کاره های ***