توضیحات کاره

        در این آموزش خیلی راحت و کاملا کاربردی آموزش دادم که در مدت زمان خیلی کم، با 11 نکته بسیار ساده، که به صورت یک الگو هم ارائه می شود.شما در زمان خیلی کمی خواهید توانست سئوی محتوا را یاد بگیرید و همین 11 الگو را روی محتوای سایت خود اعمال کنید و 100% تعجب خواهید کرد که به این سادگی هم می شد سئوی سایت رو یاد گرفت و بر روی محتوای سایت هم اعمال کرد و نتیجه مورد نظر را در مدت خیلی کمی، بر روی موتورهای جستجو مشاهده کرد.

 

یکی از عواملی که باید در طراحی سایت و بخصوص برای بالا بردن رنکینک سایت انجام داد استفاده از سئو در سایت می باشد که شما با استفاده از سئو سایتتان خواهید توانست هم ترافیک بیشتری را به سایتتان جذب کنید و هم سایت و محصول مورد نظر خودتون رو در صفحات نخست موتورهای جستجو ببینید.

 

برای یادگیری سئو احتیاج به صرف زمان طولانی مدت و وقت زیاد نیست چرا که با صرف یک روز و حتی کمتر می توان مقوله اصلی سئو را یاد گرفت و اقدامات لازم جهت انجام سئو  برای هر محتوا،  روی سایت پیاده سازی کرد. و در مدت زمانی که حتی شاید باورتان نشود تک تک محتواهایی که در سایتتان قرار دادید محتوای آنها را از حالت سئوی بد به سئوی خوب منتقل کنید. و درک خواهید کرد که با صرف مدت زمان خیلی کم برای یادگیری سئو، چقدر راحت می توانید سئوی سایت را یاد بگیرد.

 

با این آموزش شما ۱۰۰% سئوی سایت را یاد گرفته و قادر خواهید بود در مدت کمی آن را روی محتوای سایت خودتان اعمال کنید و از سئو کردن محتوای سایت خود لذت ببرید.

 

این کتاب 100% تضمین می کند که با کارهایی که در این کتاب گفته شده مطمئنا و بدون شک شما 100% سئو یوست (yoast seo) رو یاد میگیرید و با این آموزش  که بصورت خیلی ساده و روان (بصورت تصویری) آموزش داده شده محتوای متن خودتون رو به حالت سبز تبدیل می کنید.

 

تصویر زیر قسمتی از فایل رو نشون میده که با انجام کارهایی که گفته شده بیشتر موارد به رنگ سبز تبدیل شدند و این لذت بخش ترین قسمت در سئو کردن محتوای سایت است که تمامی این مواردی که سبز شدند همه قبلا قرمز بودند و با انجام یک سری از کارها این موارد تبدیل به سبز شدند. و شما هم با کارهایی که در این فایل گفته شده براحتی خواهید توانست این کار را انجام دهید.

http://s6.uplod.ir/i/00811/3fmd2yovbsqr.png

http://s6.uplod.ir/i/00811/1yzxt50jaff5.png
 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

این محصول یک پی دی اف می باشد که یادگیری سئوی شما را تضمین می کند.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.