توضیحات کاره

طراحی، ساخت و راه اندازی وبسایت تحت وردپرس انجام میدم. شما میتونید بعد ازخرید هاست و دامنه اون ها رو به من بسپارید تا یک وبسایت وردپرسی مطابق نیاز و سلیقه شما براتون بسازم. حتی میتونم در صورت تمایل شما برای خرید هاست و دامنه هم بهتون مشاوره بدم

من فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی شیمی هستم ولی طراحی وبسایت و برنامه نویسی وب رو از سال 1400 با علاقه دنبال کردم و تا بحال چند پروژه موفق انجام دادم. 

من میتونم وبسایت شخصی، شرکتی و فروشگاهی برای شما طراحی و راه اندازی کنم. چون این کار رو بیشتر با المنتور انجام میدم پس در زمان کوتاه تر و هزینه کمتر میتونید یک وبسایت کامل داشته باشید. البته در صورت نیاز به شخصی سازی قالب هم از کد های سفارشی CSS استفا‌ده می‌کنم. 

همچنین میتونم وبسایت وردپرسی شما رو چند زبانه، رسپانسیو و داینامیک کنم.

لازم به ذکره که بگم در طراحی وبسایت شما از هیج قالب آماده ای استفاده نمی‌کنم و از سربرگ تا پاورقی وبسایتتون رو طراحی می‌کنم. افزونه های امنیتی موردنیاز رو هم روی سایت نصب و راه اندازی می‌کنم. البته باید بگم که هزینه خرید هاست، دامنه و افزونه های مورد نیاز با کارفرما بوده و بنده فقط دستمزد طراحی سایت رو دریافت می‌کنم.

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از اینکه پروژه رو کامل انجام دادم و به تایید شما رسید یک فایل زیپ از Back up اول سایت به شما تحویل می‌دهم. به علاوه اینکه خب وبسایت شما روی هاست و دامنه مورد نظرتون آماده ست.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای طراحی هر برگه وبسایت از سربرگ تا پاورقی   در 7 روز
    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

    سایر کاره های مریم بابایی