توضیحات کاره

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی همانطور که از نامش پیداست سیم کارت مجازی است که میتوانید با استفاده از آن به دیگران پیام بدهید،تماس تلفنی برقرار کنید و همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی مثل ایسنتاگرام، تلگرام و ... عضو شوید و بدون اینکه از شماره واقعی خودتان استفاده کنید با دیگران در ارتباط باشید.

این شماره، بسته به نوع سرویسی که از ان استفاده می کنید، ممکن است دارای امکانات متفاوتی از جمله توانایی ارسال و دریافت پیامک، توانایی برقراری تماس، دریافت تماس و غیره باشد. به هر حال اگر شما دارای یک شماره مجازی باشید، می توانید به سادگی و بدون داشتن سیم کارت، از یک شماره تلفن همراه مربوط به یک کشور دیگر استفاده نمایید.

شماره مجازی ایرانی!

بله شماره مجازی ایرانی!

احتمالا تا حالا شماره مجازی کشور های مختلفی رو استفاده کرده باشید اما شماره مجازی ایرانی رو قطعا در هیچ سایت و اپیلکشنی ندیده اید!

ما در این کاره براتون شماره مجازی بدون ریپورت با پیش شماره های ایرانسل و همراه اول میتونیم بسازیم که در شبکه های اجتماعی تلگرام،فیسبوک،واتس آپ،اینستاگرام و ... استفاده کنید.

❗️ توجه کنید:  شماره مجازی ایرانی که ما ارائه میدیم فقط مخصوص ساخت حساب در سایت های یوتیوب،تلگرام،واتس آپ،اینستاگرام،دیجی کالا،فیسبوک،توییتر  میباشد.

 

توجه: لطفا از طریق دکمه ثبت درخواست پروژه اختصاصی اعلام بفرمایید که شماره مجازی ایرانی رو برای کدام شبکه اجتماعی میخواهید.

***توجه: تیم Karbalad از نتیجه استفاده خریداران از شماره های مجازی ای که به فروش میرساند هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نمیگیرد. تیم کاربلد(Karbalad) صرفا در فروش شماره مجازی در راستای استفاده تجاری فعالیت دارد و هر گونه استفاده مخرب و خطرناک از شماره های مجازی خریداری شده توسط افراد را بر عهده نمیگیرد. ***

 

 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

شماره مجازی با کیفیت و بدون ریپتورت ایرانی

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های Karbalad