توضیحات کاره

طراحی سایت با جنگو چگونه است ؟

یکی از فریم ورک‌های پرکاربرد است که کاربرد بسیار زیادی در بین برنامه نویسان پایتون دارد. توسعه‌دهندگانی که از پایتون برای طراحی وب سایت استفاده می‌کنند کدهای پیچیده  و امکانات پیشرفته‌ای را به وب سایت‌های خود اضافه کنند.

امنیت جنگو

جنگو به طور پیش فرض از بسیاری از اشتباهات امنیتی متداول در مقایسه با PHP جلوگیری می کند. برای مثال جنگو کد های سایت را با تولید داینامیک صفحات وب در تمپلیت ها و ارسال اطلاعات به مرورگر اینترنتی از مشاهده شدن مستقیم در اینترنت مخفی یا استتار می کند. (خیلی با اهمیت و خفن هستش این قابلیت)

برنامه های وب باید بتواند امنیت خود را در محیط نا امن و پر تهدید اینترنت حفظ کنند. هکر ها و ربات های برنامه نویسی شده همیشه به دنبال آسیب زدن و یافتن حفره های امنیتی جدید هستند. در جنگ و نیز امنیت بسیار مورد توجه قرار گرفته و به توسعه دهندگان کمک می کند که از انجام اشتباهات متداول خودداری کنند. برای مثال SQL injection, cross-site scripting, cross-site request forgery  و  clickjacking.

امن سازی برنامه ها معمولا از طریق salted hashed passwords انجام می گیرد. لاراول معمولا مکانیزم هایی برای محافظت کاربران و جلوگیری از حملات XSS، SQL injection، مداخله گران میانی و کوکی های امن و غیره دارد. بنابراین امنیت در جنگو در سطحی بالاتر نسبت به لاراول انجام می شود.

انواع طراحی سایت به زبان پایتون (جنگو)

طراحی سایت پایه :

برای کسانی که می‌خواهند با کمترین هزینه و زمان یک وب سایت معرفی، زیبا، امن با امکان به روز رسانی داشته باشند و چند صفحه هم برای محتوا گذاری نیاز دارند،‌‌ ما این پلن را پیشنهاد می‌ کنیم. این پلن با قالب‌های پیش فرض و رنگ سازمانی شما طراحی شده و سفارشی خواهد بود.

طراحی سایت پرمیوم :

طراحی پریمیوم برای کسانی مناسب است که می‌خواهند طراحی وب سایت آن‌ها به صورت اختصاصی انجام شود. در این پلن طراحی وب سایت، برای قرار دادن انواع محتوا چندین صفحه مختلف طراحی می‌شود و متناسب با چیدمان کلی سایت از رنگ‌های سازمانی بهره گرفته خواهد شد.

طراحی سایت  پرمیوم پلاس :

اگر مایلید تا طرح شما بیشتر سفارشی سازی شود و از محتوا گذاری حرفه‌ای صفحات بهره‌مند شوید، پلن طراحی سایت پرمیوم پلاس را پیشنهاد می‌کنیم. در این نوع طراحی ما با توجه به نیازهای شما طراحی‌های پرمیوم را مقداری تغییر می‌دهیم تا هویت بصری وب سایت با فعالیت شما همخوانی بیشتری داشته باشد.

طراحی سایت پیشرفته :

اگر نیاز به پیاده‌سازی ایده خاصی در طراحی گرافیکی وب سایت خود دارید یا مایلید تا هویت بصری شما کاملا منطبق بر هویت سازمانی شما باشد. پلن طراحی سایت پیشرفته را به شما پیشنهاد می کند. با انتخاب طراحی گرافیکی اختصاصی ابتدا طرح شما در قالب تصاویری که برای اولین با توجه به هویت سازمانی شما تولید شده‌اند، برایتان ارسال خواهد شد و پس از تایید شما کار پیاده‌سازی آن در فضای وب را آغاز می‌کنیم. لازم به ذکر است که با انتخاب این پلن، طراحی گرافیکی تا هنگامی که رضایت و نظرات شما اعمال شود ادامه می‌یابد. همچنین طرح‌های اختصاصی شما که در انجام میدم براتون طراحی میکنیم در هیچ پروژه وب سایت دیگری تکرار نمی‌شود و طرح تولید شده فقط منحصر به شما خواهد بود.

 

طراحی سایت با وردپرس :

وردپرس پلتفرمی انعطاف پذیر است و از قابلیت شخصی سازی بر اساس سلیقه مشتری برخوردار بوده که با نصب افزونه‌ها، تغییر در سایت و طراحی ریسپانسیو می‌توان سایتی متفاوت طراحی کرد. نکته مهم دیگر در رابطه با طراحی سایت با وردپرس آن است که با توجه به مقیاس پذیری آن می‌توان صدها صفحه در سایت ایجاد کرد و نگران عملکرد سایت نبود. همچنین در وردپرس امکانی برای مدیر سایت فراهم است که با بهره‌مندی از آن می‌تواند کاربران متعددی را به عنوان مدیر سایت تعریف کرده و به هریک سطح دسترسی مختلفی دهد. 

در وردپرس برای بروزرسانی سایت و افزونه‌ها نیازی به طراح سایت و برنامه نویس نیست زیرا مراحل آپدیت به آسانی انجام می‌شود.

سایت‌های بزرگی که با وردپرس طراحی شده‌اند

وب سایت‌های بسیاری از شرکت‌های بزرگ در سراسر جهان با استفاده از وردپرس طراحی شده‌اند که از جمله آن‌ها عبارتند از:

  1. بخش خبری ناسا
  2. شرکت مرسدس بنز
  3. نیویورک تایمز
  4. شرکت والت دیزنی
  5. شرکت شاتل
  6. نرم افزار هلو 
  7. و …

هزینه طراحی سایت با وردپرس و چنگو :

اول چنگو رو میگم بهتون تا کیف کنید و بدونید که میخواید سایتتون با پایتون باشه یا وردپرس :

1 : جنگو

2.وردپرس

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

طراحی سایت پایه : با توجه به توضیحات از 100 هزار تومان الی 200 هزار تومان

طراحی سایت پرمیوم : از 100 الی 300 هزار تومان

طراحی سایت  پرمیوم پلاس : از 100 الی 400 هزار تومان

طراحی سایت پیشرفته : از 100 هزار تومان الی 1 میلیون تومان

 

طراحی سایت با وردپرس

نصب و راه اندازی : مجانی (درسته رایگان انجام میشود)

طراحی پایه : 100 هزار تومان الی 200 هزار تومان

طراحی پرمیوم : از 100 هزار تومان الی 500 هزار تومان

طراحی پرمیون پلاس : از 100 هزار تومان الی 800 هزار تومان

طراحی پیشرفته : از 100 هزار تومان الی 2 میلیون تومان

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های نیکولا تسلا